Adiunkt stanowisko badawcze

  • Miejsce: Warszawa
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych
  • nauki chemiczne

Opis stanowiska

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko adiunkta (grupa pracowników badawczych) w ramach projektu M-ERA.NET 3 Call 2023 zatytułowanego „Lekkie stopy o wysokiej entropii do bezpiecznego i zrównoważonego magazynowania energii”, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki. Kierownik projektu: dr hab. Wojciech Sławiński, prof. ucz.

Nr ref. WCH.1210-7/2024

Nasze wymagania

  • stopień doktora nauk w zakresie chemii, fizyki lub nauk pokrewnych (wymagany najpóźniej w momencie rozpoczęcia pracy), ale uzyskany nie wcześniej niż 7 lat przed rokiem zatrudnienia w projekcie (zgodnie z obowiązującymi wymaganiami NCN)
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w wykonywaniu pomiarów, zbieraniu oraz analizie danych dyfrakcji proszkowej, ze szczególnym uwzględnieniem analizy lokalnej struktury materiałów przy użyciu metody Pair Distribution Function, EXAFS bądź Anomalous Diffraction
  • umiejętność pracy zespołowej
  • umiejętności w zakresie programowania (język C+, Fortran)
  • Kandydat/ka musi spełniać wymagania zawarte w art. 113 ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dn. 20.07.2018 (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.).

Zakres obowiązków

  • prowadzenie pomiarów dyfrakcji proszkowej
  • analiza danych eksperymentalnych, w szczególności typu Pair Distribution Function
  • rozwijanie istniejącego kodu programów komputerowych
  • współpraca z zagranicznymi partnerami projektu

Oferujemy

  • Zatrudnienie na pełnym etacie.
  • Umowa o pracę na okres 2 lat (z możliwością przedłużenia), na Wydziale Chemii Uniwersytetu Warszawskiego.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • życiorys (CV)
  • listę publikacji
  • list motywacyjny z opisem doświadczenia i kwalifikacji (max 2 strony A4)
  • informacja o przetwarzaniu danych osobowych
  • oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji zasad przeprowadzenia konkursów na UW

Weź udział w rekrutacji