Opis stanowiska
Rektor Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego ogłasza otwarty konkurs na stanowisko
ADIUNKTKA/ADIUNKT W KATEDRZE I KLINICE CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ, TRANSPALNATCYJNEJ I OGÓLNEJ
grupa pracowników badawczo – dydaktycznych
pełny wymiar czasu pracy
zatrudnienie na czas określony
Nasze wymagania
- posiadania co najmniej stopnia naukowego doktora,
- posiadania osiągnieć w pracy naukowej i dydaktycznej lub zawodowej,
- znaczącej aktywności naukowej,
- potencjału w zakresie samodzielnego pozyskiwania funduszy na realizację projektów badawczych lub badawczo-rozwojowych.
Mile widziane
- ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku lekarskim,
- posiadanie specjalizacji zawodowej w dziedzinie chirurgii ogólnej i/lub transplantologii klinicznej,
- posiadanie udokumentowanego doświadczenia zawodowego w zakresie chirurgii ogólnej i transplantologii,
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, umożliwiająca udział w międzynarodowych szkoleniach i we współpracy naukowej,
- znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych i komunikację ze studentami.
- udokumentowane doświadczenie, bądź odbyte szkolenia dydaktyczne,
- opublikowane wyniki rozprawy doktorskiej,
- dorobek naukowy w postaci co najmniej dwóch publikacji oryginalnych pełnotekstowych (w tym co najmniej jednej oryginalnej publikacji jako pierwszy autor) w recenzowanych czasopismach naukowych z co najmniej Q2; dorobek naukowy powinien wynosić co najmniej 6,0 pkt. IF,
- kierownik lub wykonawca w przynajmniej jednym projekcie badawczym lub edukacyjnym finansowanym ze źródeł zewnętrznych pozyskanym w trybie konkursowym,
- posiadanie właściwej specjalizacji w odpowiedniej dziedzinie nauk medycznych, jeżeli zatrudnienie ma nastąpić w obszarze nauk klinicznych, a odpowiednie przepisy specjalizację taką przewidują,
- doświadczenie w pracy organizacyjnej,
- ukończone kursy i szkolenia specjalistyczne potwierdzające rozwój kompetencji zawodowych.
Zakres obowiązków
- prowadzenie i dokumentowanie działalności badawczej lub badawczo-rozwojowej, w tym aktywny udział w upowszechnianie rezultatów działalności badawczej,
- podejmowanie działań mających na celu pozyskanie finansowania zewnętrznego na działalność badawczą,
- prowadzenie i dokumentowanie zajęć dydaktycznych, w szczególności o charakterze seminaryjnym lub praktycznym (ćwiczenia, laboratoria, zajęcia praktyczne), a także udział w opiece nad dyplomantami i doktorantami,
- znaczący udział w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni i jednostki,
- podnoszenie kwalifikacji dydaktycznych lub zawodowych, w tym podnoszenie umiejętności posługiwania się jęz. angielskim oraz ukończenie kursu z zakresu metodologii dydaktyki akademickiej, a także poprzez udokumentowany udział w szkoleniach i konferencjach oraz kursach lub stażach zagranicznych trwających łącznie min. 2 tygodnie,
- znacząca aktywność publikacyjna i konferencyjna o charakterze badawczym, dydaktycznym lub popularyzatorskim (w tym artykuły oryginalne, popularno-naukowe, przeglądowe i tym podobne).
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce,
- pracę w uczelni medycznej, która jako jedyna w Polsce posiada status uczelni badawczej,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat,
- dofinansowanie do wypoczynku pracownika, tzw. „wczasy pod gruszą”
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci,
- dofinansowanie do zajęć sportowo- rekreacyjnych i kulturalno-oświatowych,
- spotkania integracyjne pracowników,
- pożyczki na cele mieszkaniowe,
- dofinansowanie do kart sportowych,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- • deklarację przystąpienia do konkursu wraz z oświadczeniami:
- - oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
- - oświadczenie, że Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy,
- - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury postępowania konkursowego,
- • CV (informacja o dotychczasowych osiągnięciach zawodowych),
- • dyplom poświadczający posiadanie tytułu zawodowego wraz z suplementem,
- • wykaz analizy bibliometrycznej z punktacją IF,
- • (jeśli dotyczy) potwierdzenie prawa do wykonywania zawodu oraz zaświadczeń o uzyskanych specjalizacjach lub szkoleniu specjalistycznym,
- • inne dokumenty istotne dla postępowania konkursowego np. referencje (opcjonalnie).
- Wzory podstawowych formularzy, które należy wypełnić, zeskanować i załączyć znajdują się TUTAJ.