Opis stanowiska
OPIS( tematyka, oczekiwania, uwagi):
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113 oraz art. 118 ust. 1
ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 ze
zmianami) oraz posiadają:
Posiada prawo wykonywania zawodu lekarza;
Posiada stopień naukowy doktora nauk medycznych lub nauk o zdrowiu;
Posiada specjalizację z zakresu psychiatrii lub jest w trakcie jej odbywania;
Posługuje się językiem polskim na poziomie mowy ojczystej;
Kandydaci przystępujący do konkursu obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
podanie o przyjęcie do pracy skierowane do Rektora Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku,
życiorys,
kwestionariusz osobowy,
odpis lub poświadczony przez notariusza za zgodność z oryginałem:
– dyplom potwierdzający posiadanie tytułu zawodowy lekarza;
– prawo wykonywania zawodu lekarza;
– stopień naukowy doktora w zakresie nauk medycznych lub nauk o zdrowiu
wykaz publikacji kandydata z podaniem wydawnictwa, roku publikacji i ilości stron lub informacja o
ich braku;
Oświadczenie, że Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku będzie podstawowym miejscem pracy;
Deklaracja znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Kopię dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia.
Oświadczenie informujące o spełnianiu wymagań określonych w art. 113 ustawy Prawo o
szkolnictwie wyższym i nauce (http://mazowiecka.edu.pl/biuletyn-informacji-publicznej/uczelnia/)
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (http://mazowiecka.edu.pl/biuletyn-informacji-
publicznej/uczelnia/)
Klauzula informacyjna (http://mazowiecka.edu.pl/biuletyn-informacji-publicznej/uczelnia/)
Ewentualnie inne dokumenty uzasadniające kandydaturę.
Wszystkie dokumenty powinny być podpisane.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko adiunkta na
Wydziale Nauk o Zdrowiu Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku" na adres:
Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, 09-402 Płock, Plac Dąbrowskiego 2
Kancelaria ogólna, pokój 202 (II piętro) w godz. 7:30-15:30