asystent

Uniwersytet Gdański
  • Dziedzina nauk społecznych
  • nauki o komunikacji społecznej i mediach

Opis stanowiska

 

Sopot, dnia 30.12.2020r.

 

Dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego

ogłasza konkurs na stanowisko

 

ASYSTENTA

w Katedrze Marketingu

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668),  dla których zatrudnienie w uczelni będzie podstawowym miejscem pracy.

Kandydaci powinny złożyć:

·         podanie,

·         życiorys (CV),

·         dyplom ukończenia studiów,

·         informacje o dorobku naukowym (wykaz publikacji, udział w konferencjach, projektach badawczych, w szczególności współfinansowanych ze środków NCBiR, NCN, itp., projektach realizowanych w praktyce gospodarczej),

·         informacje o dorobku dydaktycznym (wykaz opublikowanych skryptów, wykaz prowadzonych przedmiotów),

·         dokumenty potwierdzające znajomość języków obcych,

·         informacje o ukończonych kursach, szkoleniach, zdobytych uprawnieniach.

 

Kandydaci powinni brać pod uwagę, że zatrudnienie planuje się na czas określony, tj. na czas usprawiedliwionej nieobecności innego pracownika (do 18 miesięcy).

 

Podania należy składać w sekretariacie Katedry Marketingu w pok. 132, do dnia 19.01.2020r.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi  20.01.2021 roku.

 

                                                          Dziekan Wydziału Zarządzania UG

                                                          Prof. dr hab. Mirosław Szreder