adiunkt w Instytucie Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego

Instytut Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Miejsce: Kraków
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Dziedzina nauk społecznych

Opis stanowiska

Rektor Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie na podstawie przepisów ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 574)  – zgodnie z art. 119 tejże ustawy oraz § 76 Statutu Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ogłasza konkurs na stanowisko

ADIUNKTA w Instytucie Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

Data ogłoszenia: 16.05.2022 r.

Termin składania ofert: 15.06.2022 r.

Warunki zatrudnienia: wymiar etatu: pełny etat, rodzaj umowy: o pracę, na czas określony, obowiązki dydaktyczne realizowane będą głównie w języku polskim, przede wszystkim w zakresie kształcenia studentów na kierunkach praca socjalna, zarządzanie w służbach społecznych, oczekiwane jest zainteresowanie pracą naukową. Uczelnia nie zapewnia mieszkania.

Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające warunki określone w art. 113, 116 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 574) oraz niżej wymienione wymagania kwalifikacyjne.

Warunki przystąpienia do konkursu:

1)      posiadanie stopnia naukowego doktora nauk społecznych,

2)      znaczący dorobek naukowy dotyczący kwestii prawa rodzinnego, instytucji małżeństwa i rodziny w postaci publikacji naukowych,

3)      udokumentowane doświadczenie dydaktyczne w pracy w szkolnictwie wyższym na stanowisku nauczyciela akademickiego,

4)      biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,

5)      doświadczenie w działaniach organizacyjnych różnego typu.

Dodatkowe wymagania w stosunku do osób przystępujących do konkursu:

1)      preferowane będzie posiadanie dorobku naukowego z zakresu prawa rodzinnego, instytucji małżeństwa i rodziny,

2)      doświadczenie w pracy badawczej,

3)      doświadczenie w uczestniczeniu w projekcie badawczym lub wdrożeniowym,

4)      znajomość języka obcego angielskiego lub innego, na poziomie co najmniej umożliwiającym prowadzenia zajęć w języku obcym,

5)      znajomość technologii informacyjno-komunikacyjnych, na poziomie co najmniej umożliwiającym samodzielną działalność naukową i dydaktyczną,

6)      aktywny udział w pracach badawczych z zakresu prawa rodzinnego, instytucji małżeństwa i rodziny ,

7)      doskonałe kompetencje interpersonalne.

W przypadku zatrudnienia od pracownika oczekiwane będzie przede wszystkim:

1)      uczestniczenie w pracach badawczych Instytut Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego,

2)      przygotowywanie aplikacji o finansowanie projektów badawczych finansowanych ze źródeł zewnętrznych,

3)      publikowanie wyników naukowych w czasopismach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym,

4)      czynny udział w konferencjach krajowych i zagranicznych,

5)      uczestniczenie w pracach organizacyjnych Instytutu Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego,

6)      realizacja zadań związanych z kształceniem studentów w szczególności w zakresie materialnego prawa administracyjnego oraz prawa rodzinnego.

Wykaz wymaganych dokumentów, które powinien złożyć kandydat/ka:

1)     podanie do JM Rektora o przystąpieniu do konkursu,

2)      kwestionariusz osobowy, życiorys (CV),

3)      kserokopie dyplomu(ów) ukończenia studiów wyższych (w przypadku dyplomów uzyskanych w państwie członkowskim UE, OECD lub EFTA konieczne jest tłumaczenie przysięgłe na język polski – wobec brzmienia art. 326 w związku z art. 327 Ustawy z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce),

4)      wykaz publikacji,

5)      wykaz wystąpień konferencyjnych,

6)      wykaz projektów badawczych, w realizacji których brał(a) udział kandydat(ka),

7)      kopie certyfikatów, świadectw i innych dokumentów potwierdzające ewentualne dodatkowe kwalifikacje,

8)      wykaz działań na rzecz edukacji/popularyzacji wyników badań,

9)      opinia albo referencje przełożonego z poprzedniego lub obecnego miejsca pracy,

10)  oświadczenie stwierdzające, że Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie będzie podstawowym miejscem pracy (w przypadku wygrania konkursu),

11)  oświadczenie o znajomości i akceptacji zasad dotyczących własności intelektualnej i ochrony prawnej dóbr intelektualnych w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie,

12)  oświadczenie o braku pokrewieństwa zgodnie z art. 118 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 574),

13)  oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 574).

Uwaga: 1) dyplomy, certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje powinny być kopiami potwierdzonymi
za zgodność  z oryginałem; 2) składane dokumenty powinny zostać podpisane przez kandydata.

Zgłoszenia na konkurs wraz z wymienioną w ogłoszeniu dokumentacją należy składać osobiście lub przesłać na adres: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Instytut Spraw Społecznych i Zdrowa Publicznego, os. Stalowe 17, 31-922 Kraków, pok. 112 lub drogą mailową na adres isszp@up.krakow.pl. do dnia 15.06.2022 r.

Termin rozstrzygnięcia konkursu do: 08.07.2022 r.

Planowana data zatrudnienia od dnia: 01.10.2022 r.

Zgłoszenia będą rozpatrywane przez Komisję Konkursową. Pozytywna rekomendacja Komisji Konkursowej stanowi podstawę do wszczęcia postępowania zmierzającego do zatrudnienia na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie zgodnie z trybem określonym w Statucie Uczelni oraz aktach wewnątrzuczelnianych. Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty oraz zamkniecie konkursu bez wyłonienia kandydata. Rozstrzygnięcie konkursu nie jest jednoznaczna z zatrudnieniem, ostateczną decyzje o nawiązaniu stosunku pracy podejmuje Rektor  Uczelni.

„Wysłanie dokumentów aplikacyjnych będących odpowiedzią na niniejsze ogłoszenie oznacza zapoznanie się z treścią Informacji o przetwarzaniu danych osobowych kandydata do pracy w procesie rekrutacyjnym, załączonej do niniejszego ogłoszenia”.

Druki oświadczeń można pobrać na stronie:
https://bip.up.krakow.pl/dokumenty-do-pobrania/

Uczelnia nie odsyła dokumentów konkursowych. Dokumenty można odebrać w sekretariacie Instytutu Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego, pok. 112, os. Stalowe 17, 31-922 Kraków, w terminie 30 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu. Po tym terminie dokumenty nieodebrane ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

Załączniki