adiunkt

Wydział Ekonomiczny
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Miejsce: Lublin
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Dziedzina nauk społecznych

Opis stanowiska

Stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
 w Katedrze Marketingu w Instytucie Nauk o Zarządzaniu i Jakości
na Wydziale Ekonomicznym UMCS w Lublinie

KRYTERIA KWALIFIKACYJNE KONKURSU:

– posiadanie stopnia naukowego doktora,

– predyspozycje do pracy badawczej i dydaktycznej potwierdzone opinią samodzielnego pracownika badawczo- 
   dydaktycznego,

– co najmniej trzyletnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie prowadzenia zajęć w obszarze marketingu i/lub zarządzania marketingowego,

– dorobek naukowy, w tym publikacyjny, w dziedzinie nauk o zarządzaniu i jakości (opracowania polsko
   i anglojęzyczne),

– doświadczenie organizacyjne,

– legitymowanie się czynnym udziałem w życiu naukowym,

– doświadczenie w realizacji projektów badawczych,

– praktyczna znajomość programów komputerowych przydatnych w opracowywaniu wyników badań oraz redakcji
  prac naukowych,

– biegła znajomość (w mowie i piśmie) języka polskiego i angielskiego,

– umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu.

Załączniki