Opis stanowiska
Stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Katedrze Marketingu w Instytucie Nauk o Zarządzaniu i Jakości
na Wydziale Ekonomicznym UMCS w Lublinie
KRYTERIA KWALIFIKACYJNE KONKURSU:
– posiadanie stopnia naukowego doktora,
– predyspozycje do pracy badawczej i dydaktycznej potwierdzone opinią samodzielnego pracownika badawczo-
dydaktycznego,
– co najmniej trzyletnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie prowadzenia zajęć w obszarze marketingu i/lub zarządzania marketingowego,
– dorobek naukowy, w tym publikacyjny, w dziedzinie nauk o zarządzaniu i jakości (opracowania polsko
i anglojęzyczne),
– doświadczenie organizacyjne,
– legitymowanie się czynnym udziałem w życiu naukowym,
– doświadczenie w realizacji projektów badawczych,
– praktyczna znajomość programów komputerowych przydatnych w opracowywaniu wyników badań oraz redakcji
prac naukowych,
– biegła znajomość (w mowie i piśmie) języka polskiego i angielskiego,
– umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu.