1 asystent

Instytut Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Miejsce: Poznań
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Dziedzina nauk społecznych

Opis stanowiska

REKTOR

UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W POZNANIU

61-875 Poznań, al. Niepodległości 10

ogłasza KONKURS na stanowisko

ASYSTENTA

w Katedrze Strategii Marketingowych

 

ZADANIA:

·         prowadzenie zajęć dydaktycznych w zakresie działalności katedry na studiach pierwszego i drugiego stopnia w szczególności z przedmiotów dotyczących marketingu, strategii marketingowych, komunikacji marketingowej, zachowań nabywców, technik sprzedaży, zastosowania nowych technologii w marketingu,

·         prowadzenie badań naukowych w obszarze zachowań konsumentów, działalności marketingowej przedsiębiorstw i organizacji non-profit, współczesnych koncepcji zarządzania,

·         udział w pracach organizacyjnych na rzecz Katedry Strategii Marketingowych, Instytutu Marketingu oraz UEP.

WYMAGANIA:

·         co najmniej tytuł zawodowy magistra nauk ekonomicznych,

·         bardzo dobra znajomość języka polskiego,

·         znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie certyfikatu B1,

·         legitymowanie się dorobkiem naukowym w postaci co najmniej czterech artykułów naukowych, w tym artykułów w języku obcym w czasopismach wysokopunktowanych,

·         gotowość do rozwoju naukowego i ciągłego podwyższania swoich kwalifikacji,

·         umiejętność pracy w zespole,

·         samodzielność  w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,

·         legitymowanie się osiągnięciami organizacyjnymi polegającymi na uczestnictwie w pracach organizacyjnych związanych z działalnością naukową i dydaktyczną,

·         posiadanie wiedzy lub umiejętności, albo szczególnych kwalifikacji istotnych dla działalności badawczej
lub dydaktycznej,

spełnianie warunków określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (j.t.  Dz. U. z 2022 roku poz. 574, z późn. zm.)

Załączniki