Wykładowca marketing internetowy

Collegium Da Vinci
  • Miejsce: Poznań
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Dziedzina nauk społecznych
  • ekonomia i finanse

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków
prowadzenie zajęć dydaktycznych oraz działalność związana z działalnością dydaktyczną,
prowadzenie seminariów licencjackich i magisterskich,
utrzymywanie komunikacji ze studentami zgodnie ze standardem przyjętym na Uczelni,
udział w zebraniach Katedry i pracach zespołów uczelnianych,
udział w pracach nad współtworzeniem nowych kierunków i modyfikacjami aktualnej oferty Uczelni,
udział w spotkaniach i warsztatach związanych z funkcjonowaniem Uczelni,
udział w bieżących pracach związanych z funkcjonowaniem Katedry.

Nasze wymagania
gotowość do podjęcia pracy na pełen etat,
minimum wykształcenie wyższe magisterskie w obszarze kreatywnym/marketingowym (preferowany tytuł doktora),
minimum rok doświadczenia w prowadzeniu zajęć lub szkoleń,
minimum rok doświadczenia branżowego – branża kreatywna/marketingowa,
gotowość do prowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu:
– badania marketingowe online,
– metodologia badań jakościowych,
– metodologia badań ilościowych,
– przestrzeń mediów i technologii,
– warsztaty tworzenia contentu,
– komercyjny i społeczny projekt medialny,
– podstawy pracy mediaworkera,
– analityka internetowa i UX w kontekście społecznym.