Opis stanowiska
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668) oraz następujące kryteria kwalifikacyjne:
– posiadanie stopnia doktora nauk prawnych (preferowana specjalność: prawo konstytucyjne)
– posiadanie dorobku naukowego oraz doświadczenia w zakresie naukowej pracy zespołowej, w tym w zakresie realizacji krajowych lub międzynarodowych projektów badawczych, doświadczenia w pracy dydaktycznej
– pobyt na uczelni zagranicznej
– płynna znajomość języka polskiego, angielskiego i włoskiego.
Stanowisko adiunkta oferowane jest w Katedrze Prawa Konstytucyjnego w pełnym wymiarze czasu pracy.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
– podanie
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
– życiorys zawodowy
– odpis dyplomu doktorskiego
– informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym (autoreferat uwzględniający najważniejsze dziedziny badawcze, oraz osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i inne kandydata)
– wykaz publikacji (z podaniem wydawnictwa, roku opublikowania i ilości stron)
– oświadczenie w trybie art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (o niekaralności)
– oświadczenie stwierdzające, że Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu będzie podstawowym miejsce pracy – w przypadku wygrania konkursu
– aktualna bibliometria
Dokumenty należy składać w Dziekanacie Wydziału Prawa i Administracji UMK w Toruniu, ul. W. Bojarskiego 3 pokój 10 w terminie do dnia 15 czerwca 2022 r.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 30 czerwca 2022 r.
Planowane zatrudnienie od dnia 1 października 2022 r.
Uczelnia nie zapewnia mieszkania.
ADRES POCZTOWY, NA KTÓRY APLIKUJĄCY MOŻE PRZESŁAĆ DOKUMENTY, GDY NIE BĘDZIE CHCIAŁ SKORZYSTAĆ Z SYTEMU ON-LINE:
Dziekanat pokój nr 10
Wydział Prawa i Administracji
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. Władysława Bojarskiego 3
87-100 Toruń