Opis stanowiska
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2018 r. poz. 1668) oraz następujące kryteria kwalifikacyjne:
1. Ukończone studia wyższe na kierunku historia, specjalność
archiwistyczna lub na kierunku archiwistyka i zarządzanie
dokumentacją.
2. Posiadanie stopnia naukowego doktora nauk humanistycznych
w dyscyplinie historia.
3. Biegła znajomość języka angielskiego.
4. Znajomość i biegłe posługiwanie się najnowszymi technologiami
w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją, w tym
m.in. systemami: ZoSIA, ADE, EZD.
5. Udokumentowane doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć
specjalistycznych w zakresie archiwistyki i zarządzania
dokumentacją.
6. Preferowane obszary naukowo-badawcze: ustrój i kancelarie w XX w.,
współczesna biurowość, nowoczesne technologie w biurze
i archiwum bieżącym.
7. Udokumentowany dorobek naukowy w zakresie badań z zakresu
archiwistyki i zarządzania dokumentacją.
8. Udokumentowane aktywne uczestnictwo w krajowym i międzynarodowym
życiu naukowym, współpraca z zagranicznymi i krajowymi ośrodkami
naukowymi.
9. Uczestnictwo w projektach naukowo-badawczych.
10.Umiejętności organizacyjne i gotowość do aktywnego włączenia się
w działalność wydziału i instytutu.