Adiunkt dydaktyczny

Wydział Nauk o Bezpieczeństwie
Akademia Wojsk Lądowych im. generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
  • Miejsce: Wrocław
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Dziedzina nauk społecznych

Opis stanowiska

Konkurs na stanowisko: ADIUNKT DYDAKTYCZNY

 

Rektor – Komendant Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ogłasza konkurs na stanowisko ADIUNKTA w grupie pracowników dydaktycznych, w Wydziale Nauk o Bezpieczeństwie.

 

Wymiar etatu: pełny etat – umowa o pracę od 11 marca 2023 r.

 

Miejsce wykonywania pracy:

Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki, ul. Piotra Czajkowskiego 109, Wrocław.

 

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

·         przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych zgodnie z przyjętymi standardami, programami kształcenia, planem studiów oraz rozkładem zajęć, w ramach przewidzianego pensum;

·         udział w różnych formach kształcenia oraz przygotowanie i realizacja zaliczeń
i konsultacji;

·         udział w przygotowywaniu i przeprowadzeniu egzaminów dyplomowych;

·         prowadzenie działalności publicystycznej;

·         pełnienie roli promotora i recenzenta prac dyplomowych;

·         opracowanie i prowadzenie dokumentacji dydaktycznej i metodycznej;

·         opracowywanie materiałów planistycznych, analitycznych i sprawozdań z prowadzonej działalności dydaktycznej;

·         analizowanie programów kształcenia i szkolenia w zakresie prowadzonych przedmiotów oraz opracowanie propozycji ich zmian, z uwzględnieniem aktualnych potrzeb oraz wniosków z działalności kontrolnej;

·         udział w pracach komisji oraz w procesie rekrutacji do uczelni;

·         posługiwanie się elementami systemu informatycznego wspomagającego proces zarządzania Uczelnią w obszarze planowania, ewidencjonowania i rozliczenia procesu dydaktycznego, a także obiegu dokumentów w zakresie swoich kompetencji.

 

Wymagania konieczne do spełnienia związane ze stanowiskiem pracy:

·         posiadanie stopnia naukowego doktora w dziedzinie nauk społecznych, w dyscyplinie nauki o bezpieczeństwie;

·         ukończenie studiów magisterskich na kierunku bezpieczeństwo narodowe
w specjalności zarządzanie kryzysowe;

·         dorobek naukowy i publicystyczny;

·         doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć;

posiadanie kompetencji merytorycznych w zakresie prowadzenia zajęć ujętych
w programach studiów na kierunku bezpieczeństwo narodowe w obszarach zarządzanie kryzysowe i edukacja dla bezpieczeństwa, prowadzonym na Wydziale Nauk
o Bezpieczeństwie;
·         deklaracja pracy na pełnym etacie w AWL, jako podstawowym miejscu pracy;

·         umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office);

·         kandydat, który został wybrany w procesie rekrutacji, składa oświadczenie, że w trakcie zatrudnienia zobowiązuje się informować pisemnie pracodawcę każdorazowo o:

–  zamiarze wyjazdu i pobytu za granicą;

–  nazwie pracodawcy, u którego wykonuje pracę zarobkową, i adresie jego siedziby.

Mile widziane (dodatkowe kompetencje):

·         doświadczenie w pracy z młodzieżą oraz w kierowaniu pracą studenckich kół naukowych lub sekcji zainteresowań;

·         doświadczenie w zakresie organizacji przedsięwzięć naukowych tj. konferencje naukowe, seminaria naukowe itd.;

·         umiejętność pracy w zespołach redakcyjnych opracowań naukowych;

umiejętność pracy w zespołach zadaniowych.
 

 

Termin składania dokumentów: do dnia 05.03.2023 do godz. 12.00

 

Miejsce składania dokumentów: Kancelaria Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ul. Piotra Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław osobiście osobiście
(w zamkniętej kopercie z dopiskiem nazwy stanowiska) lub drogą pocztową lub elektronicznie
na adres: kancelaria@awl.edu.pl (liczy się data wpływu do kancelarii jawnej AWL).

Dokumenty: CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż pracy, ukończone kursy i szkolenia oraz inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i dydaktyczne, deklarację pracy na etacie w AWL jako podstawowym miejscu pracy (w przypadku kandydatury zagranicznej, gdy dokumenty nie są wydane w języku polskim konieczne jest złożenie kopii dokumentów wraz
z tłumaczeniem przysięgłym, w przypadku, gdy tytuł naukowy został uzyskany w Uczelni zagranicznej należy przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego nostryfikację tytułu naukowego lub oświadczenie co do podstawy uznania tytułu na podstawie umowy o uznaniu równoważności wykształcenia w Polsce), oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej (dotyczy kandydatów nie będących obywatelami polskimi).

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zapoznałem (-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania moich danych osobowych oraz przysługującym mi prawach”.

 

Uczelnia zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami, spełniającymi wymagania określone w ogłoszeniu oraz do odwołania Konkursu bez podania przyczyn. Oferty dostarczone do AWL po ww. terminie podlegają odrzuceniu. Po zakończeniu rekrutacji dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki, 51-147 Wrocław, ul. Czajkowskiego 109.

1.        Administrator Danych Osobowych powołał Inspektora Ochrona Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować
za pośrednictwem adresu e-mail: iod@awl.edu.pl;

2.        Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) wynikające z art. 22 Kodeksu pracy i niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnych, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

3.        Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa;

4.        Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia rekrutacji.

5.        Posiada Pani/Pan:

– prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,

– prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

– prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

– prawo do usunięcia danych w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.

6.        Jeżeli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

7.        Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.

8.        Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

 

Do kwestii nieuregulowanych w niniejszej informacji mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dz.U.UE.L.2016.119.1.