Opis stanowiska
kierownik Katedry Kardio – Torakochirurgii
Nasze wymagania
- tytuł profesora lub stopień doktora habilitowanego lub zatrudnienie na stanowisku profesora uczelni,
- znaczący dorobek naukowy oraz praktyka zawodowa,
- specjalizacja z z chirurgii ogólnej oraz specjalizacja kardiochirurgii,
- spełnianie wymogów określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 z późn.zm.) i w § 34 ust. 2 Statutu UMP,
- deklaracja, że UMP jest lub będzie ich podstawowym miejscem pracy.
Zakres obowiązków
- pelnienie funkcji kierownika Katedry Kardio - Torakochirurgii
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- deklaracja przystąpienia do konkursu
- życiorys zawierający informacje o wykształceniu, kwalifikacjach oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia wraz z danymi kontaktowymi
- autoreferat informujący o osiągnięciach naukowo-badawczych, dydaktyczno-wychowawczych, organizacyjnych oraz zawodowych
- informacje o działalności w zakresie kształcenia kadry naukowej
- dokument stwierdzający posiadanie tytułu naukowego lub stopnia naukowego doktora habilitowanego lub dokument potwierdzający zatrudnienie na stanowisku profesora uczelni
- wykaz dorobku naukowego wraz z podsumowaniem (zestawienie bibliometryczne) potwierdzony przez bibliotekę naukową
- proponowany program rozwoju Katedry Kardio - Torakochirurgii
- dokumenty potwierdzające uzyskanie specjalizacji w zakresie z chirurgii ogólnej oraz w zakresie kardiochirurgii,
- oświadczenie o spełnianiu przez kandydata/tkę wymogów wynikających z art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
- oświadczenie o spełnianiu przez kandydata/tkę wymogów określonych w § 34 ust. 2 Statutu UMP
- w przypadku kandydatów/-tek urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r. oświadczenie , o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (tj. Dz. U. z 2019 poz. 430) lub informacja , o której mowa w art. 7 ust. 3a tej ustawy
- oświadczenie, że Uniwersytet Medyczny w Poznaniu jest lub będzie podstawowym miejscem pracy kandydata/tki
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji na powierzenie funkcji kierownika Katedry Kardio - Torakochirurgii prowadzonej przez Uniwersytet Medyczny im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/am się z załączoną w ogłoszeniu o konkursie klauzulą informacyjną.”
- jeżeli kandydat/ka nie jest pracownikiem UMP kopie świadectwa pracy z dotychczasowych miejsc pracy oraz co najmniej dwie opinie świadczące o kwalifikacjach kandydata/tki.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Termin przyjmowania zgłoszeń upływa z dniem 09.12.2024 r. Jednocześnie informuję, że skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami, których zgłoszenia spełniać będą wymagania formalne wskazane powyżej.
Dokumenty należy złożyć w oryginale, w przypadku dokumentów wymienionych w punktach 5), 8) i 14) dopuszcza się złożenie odpisów potwierdzonych notarialnie względnie dostarczenie z aplikacją konkursową oryginału i kopii dokumentu w celu potwierdzenia zgodności przez Dział Spraw Pracowniczych UMP.
Weź udział w rekrutacji
Dokumenty należy składać osobiście lub wysłać listem poleconym na adres: Dział Spraw Pracowniczych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, pokój nr 141.