Asystent / adiunkt stanowisko badawczo-dydaktyczne

Wydział Matematyki i Informatyki
Uniwersytet Wrocławski
  • Miejsce: Wrocław
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych
  • matematyka

Opis stanowiska

Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta lub asystenta w Instytucie Matematycznym na Wydziale Matematyki i Informatyki

Konkurs nr 105.2024.IM.WMI.AH z dnia 17.07.2024 r.

Jednostka organizacyjna: Instytut Matematyczny, Wydział Matematyki i Informatyki
Stanowisko: adiunkt lub asystent
Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczne
Obszar/dyscyplina naukowa prowadzonych badań:
• dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych
• dyscyplina: matematyka
Liczba etatów: 3
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny
Termin składania dokumentów: 31.08.2024 r.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: 26.09.2024 r.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 01.10.2024 r.
Okres zatrudnienia: umowa na czas określony na okres jednego roku akademickiego, zatrudnienie na zastępstwo

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w ustawie z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2018, poz. 1668 z późn. zm.) i Statucie UWr

Nasze wymagania

  • Od kandydatów na stanowisko adiunkta wymagane jest: 1. Posiadanie stopnia naukowego doktora w dziedzinie nauk ścisłych. 2. Bardzo dobry dorobek naukowy. 3. W przypadku ponownego zatrudnienia na stanowisku adiunkta: aktywność naukowa po uzyskaniu doktoratu, wskazująca na perspektywy uzyskania habilitacji. 4. Aktywność w staraniach o granty. 5. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2.
  • Od kandydatów na stanowisko asystenta wymagane jest: 1. Wykształcenie wyższe, co najmniej magisterskie. 2. Udokumentowany dorobek naukowy (praca doktorska lub jej część, recenzje pracy doktorskiej lub opinie o stopniu jej zaawansowania, prace opublikowane, informacja o pracach przyjętych do druku). 3. W przypadku, gdy kandydat nie posiada stopnia doktora, powinien dostarczyć opinię promotora, zawierającą stwierdzenie, kiedy praca została (lub zostanie) złożona celem powołania recenzentów. 4. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2.

Zakres obowiązków

  • W obszarze badawczym: 1. Prowadzenie badań. 2. Uczestnictwo w zebraniach naukowych. 3. Przygotowywanie publikacji naukowych, aktywne uczestnictwo w konferencjach naukowych. 4. Aplikowanie o granty.
  • W obszarze dydaktycznym: 1. Prowadzenie zajęć dydaktycznych, 2. Promotorstwo prac licencjackich i magisterskich.
  • W obszarze organizacyjnym: 1. Praca w uniwersyteckich organach kolegialnych, komisjach rekrutacyjnych i egzaminacyjnych. 2. Organizacja i uczestnictwo w akcjach promocyjnych uczelni.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pobierz Kwestionariusz osobowy).
  • Życiorys. W przypadku przekazania nam w aplikacji dobrowolnie innych danych niż jest to niezbędne do uczestnictwa w postępowaniu rekrutacyjnym, prosimy o wyrażenie zgody na ich przetwarzanie, która może brzmieć: w przypadku danych zwykłych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w (np. CV, liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach) przez Uniwersytet Wrocławski w procesie rekrutacji na stanowisko …” w przypadku danych szczególnych kategorii: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii moich danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zawartych w (np. CV, liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach) przez Uniwersytet Wrocławski w procesie rekrutacji na stanowisko …..”
  • Kserokopię dyplomu poświadczającego uzyskanie stopnia naukowego doktora (w przypadku adiunkta) lub magisterskiego (w przypadku asystenta).
  • Oświadczenie, że w przypadku wygrania konkursu Uniwersytet Wrocławski będzie podstawowym miejscem pracy (pobierz Oświadczenie dot. miejsca pracy).
  • Deklaracja co do dyscypliny, w której kandydat będzie prowadził badania, a w przypadku osób prowadzących badania w więcej niż jednej dyscyplinie: procentowy udział swojego zaangażowania w każdą z tych dyscyplin (pobierz Deklaracja dot. dyscypliny naukowej).
  • Autoreferat zawierający opis działalności naukowej, stopnia umiędzynarodowienia, działalności organizacyjnej i działalności dydaktycznej kandydata.
  • Spis publikacji kandydata za okres nie dłuższy niż 10 lat.
  • Elektroniczne wersje dwóch najważniejszych publikacji, które kandydat uważa za reprezentatywne dla swojego dorobku naukowego lub wyjaśnienie ich braku z zastrzeżeniem, że Przewodniczący Komisji może oczekiwać przekazania wszystkich lub wybranych publikacji naukowych lub innych dokumentów.
  • Podanie o zatrudnienie skierowane do JM Rektora.
  • Oświadczenie w związku z art. 113 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (pobierz Oświadczenie – artykuł 113).
  • W przypadku kandydatów, którzy byli już zatrudnieni na stanowisku adiunkta, przedstawienie planów badawczych.
  • Spis nazwisk i adresów e-mailowych osób, do których można się zwrócić o dodatkowe opinie o kandydacie. Dodatkowe opinie recenzentów będą traktowane jako poufne, tzn. dostępne tylko dla członków Komisji Konkursowej.
  • W przypadku aplikowania na stanowisko adiunkta : co najmniej dwa listy rekomendujące kandydata od uczonych ze stopniem doktora habilitowanego lub tytułem profesora lub, w przypadku osób spoza Polski, zajmujących stanowiska porównywalne ze stopniem doktora habilitowanego lub tytułem profesorskim, specjalizujących się w dziedzinie należącej do obszaru zainteresowań kandydata lub w dziedzinie pokrewnej. Listy rekomendujące powinny być przesłane drogą elektroniczną do zastępcy Przewodniczącego Wydziałowej Komisji Konkursowej na adres prof. dr. hab. Grzegorza Karcha: Grzegorz.Karch@uwr.edu.pl, bez pośrednictwa kandydata i będą jawne jedynie dla członków Komisji, a kandydat, przystępując do konkursu, zrzeka się prawa wglądu w te listy,
  • W przypadku pytań dotyczących dokumentacji wymaganej w procesie rekrutacji należy kontaktować się z zastępcą Przewodniczącego Komisji prof. dr hab. Grzegorzem Karchem: Grzegorz.Karch@uwr.edu.pl

Załączniki

Weź udział w rekrutacji

  • Dokumenty należy przesyłać tylko w formie elektronicznej na adres: praca@uwr.edu.pl, wpisując temat wiadomości: „adiunkt.105.IM.WMI.AH” (w przypadku adiunkta) lub „asystent.105.IM.WMI.AH” (w przypadku asystenta).