Opis stanowiska
Celem konkursu jest obsadzenie stanowiska adiunkta w Instytucie Prawa i Administracji w pełnym wymiarze czasu pracy, w Uniwersytecie Pomorskim w Słupsku jako podstawowym miejscu pracy
Nasze wymagania
- Kandydat powinien: ukończyć jednolite 5 letnie studia prawnicze, posiadać co najmniej stopień doktora nauk prawnych,
- posiadać publikacje z zakresu prawa finansowego i prawa finansów publicznych,
- posiadać doświadczenie zawodowe w praktycznym wykonywaniu zawodu prawnika lub doświadczenie zawodowe w instytucjach administracji publicznej
- brać czynny udział w konferencjach naukowych, w tym międzynarodowych,
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, w tym także w ramach wymiany międzynarodowej,
- posiadać doświadczenie organizacyjne w pracy w administracji publicznej.
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu prawa finansowego i prawa finansów publicznych,
- udział w pracach organizacyjnych i promocyjnych Instytutu Prawa i Administracji Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku,
- realizacja indywidualnego rozwoju naukowo-dydaktycznego oraz praca w zespołowych projektach naukowo-badawczych,
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1. Podanie o zatrudnienie (kierowane do Rektora UP w Słupsku).
- 2. Kwestionariusz osobowy
- 3. Życiorys.
- 4. Kopia dokumentu stwierdzającego uzyskanie tytułu/stopnia naukowego.
- 5. Informacje o dorobku naukowym wraz z wykazem publikacji.
- 6. Informacje o dorobku dydaktycznym i organizatorskim
- 7. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.),
- 8. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wygrania konkursu Uniwersytet Pomorski w Słupsku będzie podstawowym miejscem pracy.
- 9. Kandydat może też złożyć inne dokumenty lub podać inne informacje, które w jego ocenie mogą być przydatne w rozstrzygnięciu konkursu.
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
Uniwersytet Pomorski w Słupsku Instytut Prawa i Administracji
76-200 Słupsk,
ul. Arciszewskiego 22a