Opis stanowiska
Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta Zakładzie Ustroju Administracji Publicznej Instytutu Nauk Administracyjnych na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii
Konkurs numer 27.2025.ZUAP.WPAE.AW z dnia 07.04.2025 r.
Jednostka organizacyjna: Zakład Ustroju Administracji Publicznej, Instytut Nauk Administracyjnych, Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii
Stanowisko: adiunkt
Rodzaj stanowiska: badawczo-dydaktyczne
– w dyscyplinie: nauki prawne
– w dziedzinie: nauki społeczne
Liczba etatów: 1
Wymiar etatu: pełny
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Termin składania dokumentów: 18.05.2025 r.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: 30.06.2025 r.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 01.10.2025 r.
Okres zatrudnienia: czas określony (2 lata)
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w ustawie z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1571) i Statucie Uniwersytetu Wrocławskiego.
Nasze wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych w tym języku.
- Biegła znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych w tym języku.
- Stopień naukowy doktora nauk społecznych, dyscyplina – nauki prawne.
- Doświadczenie w pracy naukowej i organizacyjnej w zarządzaniu złożonymi projektami, zarówno krajowymi jaki i międzynarodowymi. Doświadczenie w planowaniu, realizacji i ewaluacji projektów, zarzadzania ryzykiem oraz doświadczenie w przygotowywaniu i implementacji zmian organizacyjnych.
- Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu działalności dydaktycznej, szczególnie w języku angielskim.
- Dorobek naukowy wpisujący się w działalność naukową Zakładu Ustroju Administracji Publicznej, INA, WPAE, w tym co najmniej: publikacje w zakresie nauki administracji, nauk o organizacji i zarządzaniu, referaty konferencyjne bądź publikacje w zakresie zarządzania jakością usług publicznych i komercyjnych.
- Doświadczenie organizacyjne w zakresie zarządzania projektami, współpracy z międzynarodowymi zespołami ludzkimi oraz organizowania konferencji naukowych, paneli naukowych a także doświadczenie w organizowaniu działalności badawczej.
Zakres obowiązków
- W obszarze badawczym: Uczestniczenie w projektach naukowych – w tym międzynarodowych, polegające na pracy badawczej. Publikowanie monografii i artykułów naukowych z zakresu nauki administracji, nauk o organizacji i zarządzaniu dotyczących społecznych i ekonomicznych uwarunkowań funkcjonowania administracji publicznej oraz administracji prywatnej.
- W obszarze dydaktycznym: Prowadzenie zajęć dydaktycznych głównie w języku w języku angielskim z przedmiotów dydaktycznych mieszczących się zakresie nauki administracji, zarządzania zespołami ludzkimi, zarządzania publicznego nauczanych w Instytucie Nauk Administracyjnych.
- W obszarze organizacyjnym: Działalność organizacyjna w zakresie aktywności podejmowanych na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii i w innych jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Wrocławskiego, w szczególności podejmowanie działalności organizacyjnej w projektach naukowych – w tym międzynarodowych oraz podejmowanie działań w celu pozyskania finansowania działalności badawczej ze źródeł zewnętrznych poza Uniwersytetem Wrocławskim.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (pobierz Kwestionariusz osobowy).
- Życiorys. W przypadku przekazania nam w aplikacji dobrowolnie innych danych niż jest to niezbędne do uczestnictwa w postępowaniu rekrutacyjnym, prosimy o wyrażenie zgody na ich przetwarzanie: - w przypadku danych zwykłych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w (np. CV, liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach) przez Uniwersytet Wrocławski w procesie rekrutacji na stanowisko…” - w przypadku danych szczególnych kategorii: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii moich danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zawartych w (np. CV, liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach) przez Uniwersytet Wrocławski w procesie rekrutacji na stanowisko…”.
- Kserokopię dyplomu poświadczającego uzyskanie tytułu magistra oraz stopnia naukowego doktora.
- Oświadczenie, że w przypadku wygrania konkursu Uniwersytet Wrocławski będzie podstawowym miejscem pracy (pobierz Oświadczenie dot. miejsca pracy).
- Deklaracja co do dyscypliny, w której kandydat będzie prowadził badania, a w przypadku osób prowadzących badania w więcej niż jednej dyscyplinie procentowy udział swojego zaangażowania w każdą z tych dyscyplin (pobierz Deklaracja dot. dyscypliny naukowej).
- Autoreferat zawierający opis działalności naukowej, stopnia umiędzynarodowienia, działalności organizacyjnej i działalności dydaktycznej kandydata.
- Spis publikacji kandydata za okres nie dłuższy niż 10 lat.
- Elektroniczne wersje dwóch najważniejszych publikacji, które kandydat uważa za reprezentatywne dla swojego dorobku naukowego lub wyjaśnienie ich braku.
- Podanie o zatrudnienie skierowane do JM Rektora.
- Oświadczenie w związku z art. 113 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (pobierz Oświadczenie – artykuł 113).
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Uniwersytet Wrocławski zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Wybrani kandydaci mogą zostać poproszeni o rozmowę kwalifikacyjną.
Uniwersytet Wrocławski zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłonienia kandydata.
Uniwersytet Wrocławski zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu.
Uniwersytet Wrocławski nie zapewnia mieszkania.
Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na upublicznienie danych podlegających ocenie w ramach konkursu i przedstawionych w zgłoszeniu na konkurs, w szczególności dotyczących dorobku naukowego i dydaktycznego.
Klauzula informacyjna dla osób uczestniczących w procesie rekrutacji: https://hr.uwr.edu.pl/klauzula-informacyjna-dla-osob-uczestniczacych-w-procesie-rekrutacji/
Weź udział w rekrutacji
Dokumenty należy przesyłać tylko w formie elektronicznej na adres: praca@uwr.edu.pl, wpisując temat wiadomości: „adiunkt.27.ZUAP.WPAE.AW”.
Wszystkie dokumenty powinny być podpisane.