Nasze wymagania
- szczegóły w załączeniu
Zakres obowiązków
- szczegóły w załączeniu
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie, CV,
- odpis dyplomów stwierdzających uzyskanie tytułów i stopni naukowych (jeśli odpis dyplomu został wydany w języku innym niż polski, wraz z tłumaczeniem na język polski wykonanym przez tłumacza/biuro tłumaczeń; w przypadku zmiany nazwiska po uzyskaniu dyplomu, dokument poświadczający tę zmianę) oraz udokumentowane przygotowanie pedagogiczne,
- dokumenty potwierdzające dotychczasowy przebieg zatrudnienia – świadectwo pracy lub zaświadczenie określające czas zatrudnienia i stanowiska,
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje, osiągnięcia dydaktyczne i organizacyjne,
- pisemna podpisana deklaracja o gotowości do prowadzenia zajęć z języka na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych oraz z języka specjalistycznego technicznego i akademickiego (podpisana deklaracja powinna zostać zeskanowana i wysłana w formie pdf),
- jeśli zaistnieje taka konieczność (zgodnie z informacjami poniżej w komunikacie) - pisemna, podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, a zawartych w dokumentach aplikacyjnych (podpisana zgoda powinna zostać zeskanowana i wysłana w formie pdf).
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
w formie elektronicznej na adres: praca.sjo@agh.edu.pl (Uwaga! W temacie wiadomości prosimy wpisać: konkurs 2025 – lektor j. angielskiego)