Opis stanowiska
R E K T O R
UNIWERSYTETU MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ W LUBLINIE
ogłasza konkurs na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Katedrze Marketingu w Instytucie Nauk o Zarządzaniu i Jakości na Wydziale Ekonomicznym UMCS
Nasze wymagania
- posiadanie tytułu zawodowego magistra w zakresie zarządzania albo ekonomii;
- zaawansowane prace nad doktoratem;
- predyspozycje do pracy badawczej oraz dydaktycznej potwierdzone opinią samodzielnego pracownika badawczo-dydaktycznego;
- doświadczenie dydaktyczne;
- praktyczna znajomość programów komputerowych przydatnych w analizie danych, oraz w opracowywaniu materiałów dydaktycznych, w szczególności dotyczy to znajomości podstaw programów: SPSS, Python, R;
- biegła znajomość (w mowie i piśmie) języka polskiego i angielskiego;
- umiejętności analityczne;
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz zespołu;
- zainteresowania naukowe związane z wykorzystaniem technologii informacyjnych w zarządzaniu.
Zakres obowiązków
- 1. w zakresie działalności badawczej: a) prowadzenie i uczestniczenie w badaniach naukowych zgodnie z zasadami etyki pracownika naukowego, b) pozyskiwanie środków na badania naukowe, prace, w szczególności poprzez aplikowanie w konkursach i współpracę z podmiotami gospodarczymi; c) rozpowszechnianie wyników badań naukowych poprzez ich publikowanie; d) aktywne uczestnictwo w konferencjach i seminariach naukowych; e) podejmowanie działań mających na celu rozwój zawodowy;
- 2. w zakresie działalności dydaktycznej: a) rzetelne prowadzenie zajęć dydaktycznych realizowanych w ramach stosunku pracy, w wymiarze rocznym określonym dla danego stanowiska; e) terminowe sporządzanie obowiązującej nauczycieli akademickich dokumentacji dotyczącej procesu kształcenia; i) przeprowadzanie konsultacji ze studentami w wymiarze ustalonym przez przełożonego, j) dbałość o wysoką jakość kształcenia i zgodność pracy dydaktycznej z zasadami wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia; b) weryfikowanie osiągania przez studentów zakładanych efektów uczenia się;
Oferujemy
- ciekawą pracę;
- możliwość rozwoju;
- możliwość uzyskania stopni i tytułu naukowego;
- dofinansowanie do wypoczynku;
- karnet sportowy;
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie skierowane do JM Rektora UMCS;
- kwestionariusz osobowy oraz życiorys albo CV;
- oświadczenie kandydata, że UMCS będzie podstawowym miejscem pracy;
- oświadczenie o spełnieniu wymogów, zgodnie z art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571 ze zm.);
- referencje, opinia o predyspozycjach do pracy badawczej i dydaktycznej.
- oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych);
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
lub drogą elektroniczną w postaci plików pdf na adres e-mail bogumila.brzuchala@mail.umcs.pl
Weź udział w rekrutacji
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Wydział Ekonomiczny /pok. 313/
Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin
W zaklejonych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko asystenta w Katedrze Marketingu”