ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku fizjoterapia;
prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty;
doświadczenie zawodowe w zawodzie fizjoterapeuty oraz opcjonalnie pokrewnym zawodzie medycznym minimum 1 rok;
kwalifikacje i predyspozycje do pracy dydaktycznej;
umiejętność pracy w zespole;
bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. poziom B2;
umiejętność obsługi podstawowego oprogramowania komputerowego typu Microsoft Windows.
Zakres obowiązków
prowadzenie zajęć ze studentami na kierunku fizjoterapia w języku polskim i języku angielskim w zakresie przedmiotów klinicznych (diagnostyka, fizjoterapia, programowanie fizjoterapii), zwłaszcza w zakresie fizjoterapii w ortopedii, traumatologii, reumatologii, geriatrii, psychiatrii oraz Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania Niepełnosprawności i Zdrowia, EEG biofeedback;
prowadzenie zajęć ze studentami na kierunku fizjoterapia w języku polskim i języku angielskim w zakresie przedmiotów klinicznych (diagnostyka, fizjoterapia, programowanie fizjoterapii), zwłaszcza w zakresie fizjoterapii w ortopedii, traumatologii, reumatologii, geriatrii, psychiatrii oraz Międzynarodowej Klasyfikacji Funkcjonowania Niepełnosprawności i Zdrowia, EEG biofeedback dla studentów programu Erasmus plus;
prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dydaktycznej;
obsługa sprzętu laboratoryjnego w zakresie niezbędnym do realizacji procesu dydaktycznego, w tym EEG Biofeedback, platform do oceny równowagi, chodu, siły mięśniowej;
opracowywanie materiałów dydaktycznych i ich aktualizacja dla prowadzonych zajęć dydaktycznych;
przygotowywanie zajęć dydaktycznych, monitorowanie zużycia materiałów i odczynników oraz realizacja zamówień materiałów zużywalnych niezbędnych dla prowadzenia zajęć;
doskonalenie metod pracy i stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
aktywny udział w działalności naukowej Instytutu Fizjoterapii skutkującej publikacjami naukowymi zgodnie z regulaminem;
udział w pracy naukowo-badawczej oraz organizacyjnej Wydziału Nauk o Zdrowiu i Psychologii;
upowszechnianie wyników badań (udział w konferencjach artystycznych, działalność popularyzująca naukę);
realizacja zadań administracyjnych związanych z działalnością naukową, dydaktyczną i organizacyjną uczelni;
współpraca z otoczeniem społeczno-gospodarczym;
udział w akcjach promujących zdrowie oraz kierunki kształcenia na Wydziale Nauk o Zdrowiu i Psychologii.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
podanie o zatrudnienie do JM Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego;
życiorys naukowy (CV);
kwestionariusz osobowy;
autoreferat;
informacja o dorobku dydaktycznym, badawczym i organizacyjnym;
wykaz publikacji;
2 opinie profesorów lub doktorów habilitowanych o kandydacie;
oświadczenie kandydata, że UR będzie jego podstawowym miejscem pracy;
oświadczenie kandydata o spełnieniu warunków z art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.);
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa określone w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939 z późn. zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego;
przedłożenie po rozstrzygnięciu konkursu: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939 z późn. zm.), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego – dotyczy obywatela polskiego oraz cudzoziemca; 2) informacji z rejestru karnego państwa obywatelstwa uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi – dotyczy cudzoziemców; 3) oświadczenia o państwie lub państwach, w których zamieszkiwała w ciągu ostatnich 20 lat, innych niż Rzeczpospolita Polska i państwo obywatelstwa, oraz jednocześnie informacji z rejestrów karnych tych państw uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi – dotyczy zarówno obywatela polskiego jak i cudzoziemca;
poświadczenie lub informacja o poziomie znajomości języka angielskiego;
kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (dyplom magistra, certyfikaty, informację o doświadczeniu w zawodzie fizjoterapeuty oraz opcjonalnie pokrewnym zawodzie medycznym minimum 1 rok);
prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty;
inne dokumenty potwierdzające osiągnięcia w pracy naukowej, dydaktycznej lub organizacyjnej wymienione w otwartym naborze.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.Zamknij informację o ciasteczkach