Opis stanowiska
Poszukujemy osoby do zespołu dydaktycznego w zakresie marketingu, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie zajęć na studiach I i II stopnia. Zakres tematyczny obejmuje zarówno podstawy marketingu, jak i przedmioty specjalistyczne z obszaru marketingu cyfrowego, komunikacji, sprzedaży i zarządzania marką.
miejsce pracy: Łódź
Nasze wymagania
- tytuł doktora w dziedzinie marketingu lub nauk pokrewnych
- doświadczenie dydaktyczne i/lub praktyczne w zakresie szeroko pojętego marketingu – w tym marketingu cyfrowego, komunikacji, badań rynku, zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami,
- znajomość aktualnych trendów w marketingu, zwłaszcza digitalizacji, e-commerce, mediów społecznościowych i strategii komunikacyjnych,
- umiejętność prowadzenia zajęć zróżnicowanych tematycznie – od podstaw marketingu po zaawansowane techniki sprzedaży, PR i zarządzanie marką.
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
- uczestnictwo w semestralnych spotkaniach organizacyjnych
- nadzór nad procesem realizacji procesu dydaktycznego studentów
Oferujemy
- możliwość zdobycia i pogłębienia doświadczenia dydaktycznego oraz metodycznego
- współpracę z wiodącą uczelnią niepubliczną w regionie
- możliwość podjęcia stałej współpracy
- wsparcie w rozwoju naukowym
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- życiorys zawodowy wraz z informacją o działalności naukowej, dydaktycznej i organizacyjnej