Opis stanowiska
Stanowisko adiunkta mieści się w strukturze organizacyjnej Wydziału Nauk Informatyczno-Technologicznych w Zakładzie Informatyki Akademii Łomżyńskiej.
Nasze wymagania
- spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018, poz. 1668 ze zm.),
- posiadanie co najmniej stopnia doktora nauk inżynieryjno-technicznych w dyscyplinie informatyka techniczna i telekomunikacja lub doktora nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie informatyka,
- znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych,
- istotny dorobek dydaktyczny i/lub zawodowy i/lub udział w tworzeniu projektów edukacyjnych lub odbyte krajowe lub zagraniczne staże dydaktyczne,
- doświadczenie dydaktyczne nie krótsze niż 5 lat
Mile widziane
- doświadczenie w przygotowaniu i realizacji projektów badawczych, badawczo-wdrożeniowych
- posiadają doświadczanie praktyczne zdobyte poza szkolnictwem wyższym;
- doświadczenie dydaktyczne z zakresu nauczania przedmiotów np.: matematyka dyskretna, metody probabilistyki i statystyki, algebra liniowa z geometrią, analiza matematyczna, podstawy statystyki i/lub pokrewnych.
Zakres obowiązków
- kształcenie i wychowywanie studentów
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
- doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów uczenia się
- opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów
- przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń
- prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów, recenzowanie prac dyplomowych
- udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe
- przygotowywanie pomocy dydaktycznych
- udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków
- udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni, których nauczyciel akademicki jest członkiem
- udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp.
- działania na rzecz promocji Wydziału
- działalność organizacyjna poza Uczelnią
Oferujemy
- Uczelnia zapewnia mozliwość rozwoju zawodowego
- Uczelnia zapewnia możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (możliwość ubiegania się o dofinansowanie)
- Uczelnia zapewnia możliwość uczestnictwa w wymianie międzynarodowej w ramach programu Erasmus (możliwość udziału w szkoleniach zagranicznych, wymiany doświadczeń w środowisku międzynarodowym, wymiany dobrych praktyk)
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie
- list motywacyjny
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia (w tym informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 917 ze zm.) (formularz do pobrania na stronie internetowej Uczelni w zakładce pracownicy),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie innych dokumentów poświadczających spełnianie przez kandydata wymogów określonych w pkt I.,
- doświadczenie kandydata stwierdzające, iż w przypadku podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, Akademia Łomżyńska będzie podstawowym miejscem pracy (formularz do pobrania na stronie internetowej Uczelni w zakładce pracownicy),
- doświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO lub jeżeli są to dane inne, niż zamieszczone w kwestionariuszu osobowym i są udostępniane z własnej inicjatywy przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie (art. 221a §1 i §3 oraz art. 221b §1 K.P.),
- w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez AŁ prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez AŁ przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacji. (formularze oświadczeń, o których mowa w pkt. 8 i 9 do pobrania na stronie internetowej w zakładce pracownicy).