Masz problemy techniczne? Sprawdź najczęściej zadawane pytania.
W ten sposób najszybciej znajdziesz rozwiązanie.
Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie? Zadzwoń lub napisz do nas:
Masz problemy techniczne? Sprawdź najczęściej zadawane pytania.
W ten sposób najszybciej znajdziesz rozwiązanie.
Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie? Zadzwoń lub napisz do nas:
W tej chwili konta mogą zakładać wyłącznie uczelnie. Pracujemy jednak nad rozwojem Bazy i planujemy dodanie funkcji zakładania konta również dla osób szukających pracy.
Nie każde ogłoszenie ma funkcję bezpośredniego przesłania odpowiedzi do ogłoszeniodawcy. O jej dostępności decyduje ogłoszeniodawca przy dodawaniu ogłoszenia. Jeśli nie ma przycisku Aplikuj, na końcu ogłoszenia znajdziesz inne sposoby aplikowania.
Nowy formularz staranniej porządkuje treść ogłoszenia. Dzięki niemu ogłoszenia w Bazie:
Aby dodać ogłoszenie, zarejestruj się w Bazie. Dokładną instrukcję znajdziesz w zakładce Jak to działa.
Nie możesz usunąć ogłoszenia z Bazy, ale możesz wycofać je z publikacji (archiwizować). Zaloguj się na konto uczelni, przejdź do zakładki Twoje ogłoszenia. W grupie ogłoszeń Aktywne znajdź ogłoszenie, które chcesz wycofać. Kliknij Archiwizuj. Takie ogłoszenie nie będzie się już wyświetlać kandydatom w wynikach wyszukiwania. Będzie dostępne tylko dla Ciebie w folderze Archiwalne.
Tak. Przy dodawaniu lub edycji ogłoszenia możesz ustawić odpowiednio okres wyświetlania ogłoszenia i – w oddzielnym polu – termin (ostatni dzień) przyjmowania zgłoszeń od kandydatów.
Tak. Możesz edytować ogłoszenie po zalogowaniu się na konto uczelni. Jeśli edytujesz ogłoszenie, które jest już opublikowane, poprawki musi zaakceptować administrator. Ogłoszenie zostaje przeniesione wtedy do folderu Oczekujące na zatwierdzenie. Na akceptację czeka się zazwyczaj około 1 dnia roboczego. Do momentu zatwierdzenia poprawek ogłoszenie zostaje wycofane z Bazy i nie jest dostępne dla kandydatów w wynikach wyszukiwania.
Tak. Zrobisz to po zalogowaniu na swoje konto w panelu zarządzania. Użyj funkcji Edytuj widocznej przy ogłoszeniu.
To przycisk, za pomocą którego wycofasz ogłoszenie z publikacji. Po wycofaniu nie będzie ono widoczne dla kandydatów w Bazie. Trafi do folderu Archiwalne w panelu zarządzania ogłoszeniami i będzie dostępne tylko dla Ciebie.
Zatwierdzanie przebiega bardzo sprawnie. Zazwyczaj akceptacja jest w tym samym lub najbliższym dniu roboczym.
Tak. Zaloguj się na swoje konto w Bazie, następnie znajdź ogłoszenie, które Cię interesuje, i przewiń ekran na sam dół – zobaczysz tam historię wszystkich zmian.
Tak. Publikowane kiedyś ogłoszenie znajdziesz w folderze Archiwalne. Kliknij przycisk Edytuj i przywróć. Okres wyświetlania zaktualizuje się automatycznie, resztę zmian wprowadź samodzielnie i wyślij do zatwierdzenia administratorowi. Ogłoszenie trafi do folderu Oczekujące na zatwierdzenie. Kiedy administrator je zatwierdzi, dostaniesz wiadomość e-mail potwierdzającą publikację ogłoszenia.