Opis stanowiska
Stanowisko adiunkta mieści się w strukturze organizacyjnej Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych w Zakładzie Filologii Angielskiej
Nasze wymagania
- spełnienie wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 r., poz. 1668 ze zm.);
- posiadanie stopnia naukowego doktora nauk humanistycznych w dyscyplinie literaturoznawstwo;
- posiadanie tytułu zawodowego magistra filologii angielskiej;
- doświadczenie w nauczaniu przedmiotów z zakresu literaturoznawstwa anglojęzycznego;
- doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć na poziomie akademickim nie krótsze niż 5 lat.
Mile widziane
- dorobek naukowy w dyscyplinie literaturoznawstwo, potwierdzony publikacjami i/lub wystąpieniami konferencyjnymi;
- doświadczenie i umiejętność prowadzenia zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość;
- udokumentowane osiągnięcia dydaktyczno-organizacyjne.
Zakres obowiązków
- prowadzenie badań naukowych i prac badawczych
- upowszechnianie wyników badań naukowych poprzez publikowanie prac w czasopismach naukowych,
- czynny udział w konferencjach i sympozjach naukowych,
- aplikowanie o granty badawcze i staże naukowe oraz udział w ich realizacji,
- udział w szkoleniach służących podnoszeniu umiejętności dydaktycznych i naukowych,
- organizację i udział w warsztatach służących wymianie doświadczeń i samodoskonaleniu,
- stałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych,
- kształcenie i wychowywanie studentów,
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
- opracowywanie i aktualizowanie sylabusów do prowadzonych przedmiotów
- przeprowadzanie egzaminów i zaliczeń,
- prowadzenie prac dyplomowych zgodnych z kierunkiem i specjalnością studiów
- recenzowanie prac dyplomowych,
- udział w komisjach przeprowadzających egzaminy dyplomowe,
- pełnienie dyżurów dydaktycznych (konsultacji) w wymiarze co najmniej 2 godzin tygodniowo,
- przygotowywanie pomocy dydaktycznych
- udział w opracowywaniu programów studiów dla nowych kierunków,
- udział w pracach komisji wydziałowych i uczelnianych oraz w posiedzeniach organów kolegialnych uczelni
- udział w organizowaniu konferencji, sympozjów, warsztatów, kół naukowych, imprez kulturalnych, sportowych itp.,
- przyjęcie funkcji opiekuna np. koła naukowego, organu samorządu studenckiego, opiekuna roku, opiekuna/koordynatora praktyk zawodowych
- działalność organizacyjna poza Uczelnią,
- inicjowanie współpracy z przedstawicielami instytucji zewnętrznych,
- inicjowanie działań na rzecz pozyskiwania środków finansowych na badania naukowe lub działalność dydaktyczną
Oferujemy
- Uczelnia zapewnia mozliwość rozwoju zawodowego
- Uczelnia zapewnia możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych (możliwość ubiegania się o dofinansowanie)
- Uczelnia zapewnia możliwość uczestnictwa w wymianie międzynarodowej w ramach programu Erasmus (możliwość udziału w szkoleniach zagranicznych, wymiany doświadczeń w środowisku międzynarodowym, wymiany dobrych praktyk)
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie,
- list motywacyjny,
- przebieg dotychczasowego zatrudnienia (w tym informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 917 ze zm.) (formularz do pobrania na stronie internetowej Uczelni w zakładce pracownicy),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kopie innych dokumentów poświadczających spełnianie przez kandydata wymogów określonych w pkt nasze wymagania
- oświadczenie kandydata stwierdzające, iż w przypadku podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy, Akademia Łomżyńska będzie podstawowym miejscem pracy (formularz do pobrania na stronie internetowej Uczelni w zakładce pracownicy),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym, CV lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO lub jeżeli są to dane inne, niż zamieszczone w kwestionariuszu osobowym i są udostępniane z własnej inicjatywy przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie (art. 221a §1 i §3 oraz art. 221b §1 K.P.),
- w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez AŁ prosimy o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez AŁ przez okres 12 miesięcy od zakończenia obecnego procesu rekrutacji. (formularze oświadczeń do pobrania na stronie internetowej w zakładce pracownicy).