Opis stanowiska
Nazwa stanowiska: adiunkt badawczo-dydaktyczny
Dziedzina: Nauki Techniczne
Dyscyplina: Inżynieria Lądowa, Geodezja i Transport
Nr referencyjny: AD/4/W02/K07/2023
Miejsce pracy: Wrocław
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: 4/4
Wydział Jednostka/ Komórka organizacyjna:
Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego Katedra Budownictwa Ogólnego K07W02D06
Rodzaj stanowiska: adiunkt badawczo-dydaktyczny
Profil stanowiska naukowego: R2
Ostateczny termin składania zgłoszeń do udziału w konkursie:
do dnia 15.12.2023r. do godziny 15.00
Data wygaśnięcia ogłoszenia: 15.12.2023 r.
Termin rozstrzygnięcia konkursu: styczeń 2024r.
Planowany termin zatrudnienia:
Luty 2024 r.
Okres Zatrudnienia i Wynagrodzenie: zatrudnienie zgodne z przepisami Kodeksu Pracy, Ustawą Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce, Dz.U. z 2022, poz. 574 z późn. zm. na czas określony
Opis stanowiska:
Adiunkt badawczo – dydaktyczny będzie odpowiedzialny za prowadzenie badań naukowych i prowadzenie zajęć dydaktycznych I
Nasze wymagania
- Kandydat na stanowisko adiunkt badawczo – dydaktycznego musi spełniać następujące wymagania: stopień naukowy doktora nauk technicznych na kierunku Budownictwo, minimum 10-letnie doświadczenie w pracy naukowej i dydaktycznej w specjalności Technologia i Organizacja Budownictwa lub Inżynieria Przedsięwzięć Budowlanych poparte udokumentowaną praktyką w przemyśle budowlanym; umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespołach badawczych, dydaktycznych i zawodowych, zarówno w organizacjach uczelnianych jak i pozauczelnianych; umiejętność projektowania zawodowego i nauczania dydaktycznego w podejściu 3D-BIM narzędziami Revit for Structural Engineering lub Tekla Structures; umiejętność planowania robót budowlanych i tworzenia harmonogramów w pakiecie Microsoft Project w nauczaniu dydaktycznym i w praktyce zawodowej; umiejętność kosztorysowania w budownictwie oraz analizy kosztów procesów inwestycyjnego i wyznaczania efektywności ekonomicznej przedsięwzięć budowalnych; umiejętność korzystania z zaawansowanych funkcji arkusza Excel wraz z elementami statystyki matematycznej; umiejętność praktycznego posługiwania się technicznym językiem angielskim na poziomie minimum średnio zaawansowanym (B2);
Zakres obowiązków
- Adiunkt badawczo – dydaktyczny będzie wypełniał następujące obowiązki: samodzielne i zespołowe prowadzenie badań naukowych i walidacja ich zastosowań w praktyce budowlanej; aplikacja i pozyskiwanie funduszy na ze źródeł krajowych i europejskich na badania naukowe ze szczególnym uwzględnieniem komercjalizacji ich wyników w inżynierii budowlanej; publikowanie wyników badań naukowych własnych i we współpracy z innymi jednostkami uczelnianymi i doświadczalnymi oraz w zgodności z zasadami ewaluacji Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej; prowadzenie wszystkich form zajęć dydaktycznych na kursach I i II stopnia w Katedrze Budownictwa Ogólnego wzbogaconych o przykłady aplikacji treści technicznych i inżynierskich w praktyce projektowej i realizacyjnej; opieka nad dyplomami inżynierskimi i magisterskimi na kierunku Budownictwo w specjalności Inżynieria Przedsięwzięć Budowlanych.
Oferujemy
- wsparcie dalszego rozwoju naukowego i awansu zawodowego, Perspektywy rozwoju: pracę na pełny etat, stabilne zatrudnienie w prestiżowej Uczelni, możliwość rozwoju zawodowego.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- - zgłoszenie przystąpienia do konkursu adresowane do rektora - syntetyczny życiorys - kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - odpis dyplomu ukończenia studiów - autoreferat zawierający informacje o dorobku w zakresie działalności badawczej, doświadczeniu dydaktycznym i działalności organizacyjnej wraz z danymi potwierdzającymi spełnienie wszystkich wymagań do zatrudnienia - oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotycząca przetwarzania danych osobowych - oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018r. prawo o szkolnictwie wyższym i nauce - oświadczenie kandydata/kandydatki, że w przypadku wygrania konkursu Politechnika Wrocławska będzie podstawowym miejscem pracy* * W przypadku wygrania konkursu przez osobę, która jest zatrudniona w ramach stosunku pracy u innego pracodawcy prowadzącego działalność: badawczą, badawczo- dydaktyczną, badawczo-rozwojową, wdrożeniową (z wyłączeniem przypadków określonych w art. 125 ust. 3 Ustawy), a zatrudnienie to nie wygasa do dnia zatrudnienia w Politechnice Wrocławskiej jako podstawowym miejscu pracy, osoba ta, zgodnie z art. 125 ust. 1 Ustawy, z uwzględnieniem art. 125 ust. 2 Ustawy, obowiązana jest uzyskać zgodę Rektora na dodatkowe zatrudnienie w ramach stosunku pracy u innego pracodawcy po zatrudnieniu jej w Politechnice Wrocławskiej. W przypadku wygrania konkursu przez osobę, która prowadzi działalność gospodarczą, należy dopełnić wymogu z art. 125 ust. 7 Ustawy.
Załączniki
Dodatkowe informacje
Aplikacje osób przesyłających swoje dokumenty bez wskazania konkretnego nr referencyjnego oraz przesłane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Wszelkich informacji na temat przebiegu konkursu udziela asystentka ds. kadr pod adresem poczty elektronicznej beata.pedziwiatr@pwr.edu.pl
Decyduje data wpłynięcia dokumentów. Za termin wpłynięcia dokumentów aplikacyjnych uznaje się godz.15 w dniu wskazanym w informacji o konkursie. Otrzymanie dokumentów od kandydatki/kandydata zostanie potwierdzone przez asystentkę ds. kadr za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w zgłoszeniu.
Zgłoszenia kandydatek/kandydatów będą rozpatrywane przez komisję konkursową powołaną przez Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego PWr. Po zamknięciu postępowania konkursowego przesłane pocztą tradycyjną aplikacje osób nieprzyjętych zostaną zwrócone. Zainteresowani będą mogli odebrać je od asystentki/asystenta ds. kadr w terminie 6 miesięcy po zamknięciu postępowania konkursowego, za pokwit
Weź udział w rekrutacji
POCZTĄ TRADYCYJNĄ NA ADRES KORESPONDENCYJNY: WYDZIAŁ BUDOWNICTWA LĄDOWEGO I WODNEGO POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ, BUDYNEK L1, SEKRETARIAT POKÓJ 110/111, 50-421 WROCŁAW, NA GROBLI 15.
W tytule wiadomości prosimy zaznaczyć nr ref.: AD/4/W02/K07/2023