Opis stanowiska
Oczekuje się, że kandydat będzie prowadził badania naukowe w zakresie szeroko rozumianej informatyki biomedycznej i publikował ich wyniki, wykazywał aktywność w pozyskiwaniu grantów, z zaangażowaniem prowadził zajęcia dydaktyczne dla studentów tego kierunku (w języku angielskim), a także angażował się w prace organizacyjne Katedry oraz Wydziału. Zakres tematyki naukowej obejmuje zagadnienia informatyki biomedycznej zgodne z profilem naukowym Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki, w szczególności: techniki bioinformatyczne, uczenie maszynowe oraz analiza obrazów i sygnałów biomedycznych.
Nasze wymagania
- stopień naukowy doktora w zakresie inżynierii biomedycznej, informatyki, elektroniki lub fizyki,
- istotny dorobek naukowy, potwierdzony artykułami opublikowanymi w recenzowanych międzynarodowych czasopismach naukowych w okresie ostatnich pięciu lat, w zakresie inżynierii biomedycznej lub zagadnień pokrewnych dyscyplinie; dodatkowym atutem będzie znajomość nowoczesnych technik informatycznych, w tym zagadnień związanych z uczeniem maszynowym,
- kompetencje dydaktyczne w zakresie szeroko rozumianej inżynierii biomedycznej,
- dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie.
Zakres obowiązków
- prowadzenie badań naukowych zgodnie z profilem badawczym określonym w opisie stanowiska,
- prowadzenie zajęć dydaktycznych w zakresie szeroko rozumianej informatyki biomedycznej na studiach stacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia, w tym kursów prowadzonych w języku angielskim.
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym zagranicznymi, w zakresie prowadzonych prac naukowo-badawczych,
- ustawiczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- przygotowywanie wniosków o granty badawcze,
- wykonywanie zleconych przez przełożonych prac organizacyjnych na rzecz Katedry, Wydziału i Uczelni, związanych z prowadzoną działalnością badawczą i dydaktyczną.
Oferujemy
- zatrudnienie w prestiżowej Uczelni,
- pracę w środowisku naukowym i kompleksie laboratoryjnym na najwyższym światowym poziomie,
- możliwość realizacji planów badawczych, wsparcie w pozyskiwaniu grantów badawczych, ułatwienia w realizacji staży naukowych.
- atrakcyjne programy motywacyjne, w tym premie finansowe za efektywność naukową, znaczące zniżki dydaktyczne dla naukowców realizujących projekty badawcze,
- wsparcie socjalne; dostępność atrakcyjnych pakietów opieki medycznej dedykowanych pracownikom PWr.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Zgłoszenie przystąpienia do konkursu adresowane do Rektora, zawierające adres poczty elektronicznej kandydata oraz numer referencyjny konkursu https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy;
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy;
- Kopia dokumentu stwierdzającego uzyskanie stopnia naukowego;
- Autoreferat w formie jednego pliku PDF, zawierający informacje o dorobku w zakresie działalności badawczej, doświadczeniu dydaktycznym i działalności organizacyjnej:
- Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotycząca przetwarzania danych osobowych https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy;
- Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy;
- Oświadczenie Kandydata/Kandydatki, że w przypadku wygrania konkursu Politechnika Wrocławska będzie podstawowym miejscem pracy https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy.
Załączniki
Dodatkowe informacje
Składanie dokumentów wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail wppt.konkursy@pwr.edu.pl.
Wszelka korespondencja związana z konkursem kierowana będzie w formie elektronicznej na adres e-mail podany we wniosku.
Wzory dokumentów/oświadczeń, które należy złożyć razem z dokumentami konkursowymi znajdują się na stronie: https://wppt.pwr.edu.pl/pracownicy/konkursy.
W tytule wiadomości prosimy zaznaczyć nr referencyjny konkursu. Aplikacje osób przesyłających swoje dokumenty bez wskazania konkretnego nr referencyjnego oraz przesłane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Wszelkich informacji na temat przebiegu konkursu udziela asystentka/asystent ds. kadr pod adresem poczty elektronicznej wppt.konkursy@pwr.edu.pl.