Opis stanowiska
Stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych wiąże się z prowadzeniem zajęć projektowych na studiach na kierunku architektura (jednolitych magisterskich, inżynierskich I stopnia i magisterskich II stopnia). Stanowisko takie może objąć osoba posiadająca stopień doktora w dyscyplinie architektura i urbanistyka. W związku z obowiązującymi standardami kształcenia od osoby prowadzącej takie zajęcia wymagane są: znaczący wkład w rozwój dyscypliny naukowej – architektura i urbanistyka lub uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń́ lub doświadczenie zawodowe nabyte w praktyce projektowej. Wymagana jest dodatkowo możliwość promowania dyplomów magisterskich, co wiąże się z wymogiem posiadania znaczącego dorobku projektowego. Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie prowadzenie i koordynacja zajęć projektowych, w tym pożądana jest możliwość pełnienia funkcji kierownika jednego z przedmiotów projektowych.
Nasze wymagania
- ukończenie studiów wyższych i uzyskanie tytułu zawodowego magistra inżyniera architekta;
- posiadanie stopnia doktora w dyscyplinie architektura i urbanistyka;
- znajomość języka angielskiego i języka polskiego umożliwiająca prowadzenie zajęć w tych językach;
- posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej bez ograniczeń;
- posiadanie znaczących osiągnięć projektowych (indywidualnie lub w zespole), udokumentowanych nagrodami w prestiżowych konkursach architektonicznych jak i nagradzanymi realizacjami;
- posiadanie publikacji osiągnięć projektowych w uznanych czasopismach branżowych polskich i zagranicznych;
- posiadanie wystaw dorobku projektowego (indywidualnego lub zespołowego);
- bardzo dobra znajomość zagadnień związanych w projektowaniem architektonicznym i co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć z projektowania architektonicznego w różnych skalach;
- publikacje w czasopismach branżowych dotyczące bieżących problemów architektury i projektowania;
- co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w promowaniu dyplomów na kierunku architektura.
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie
- życiorys
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych i uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub tytułu równorzędnego
- odpis dyplomu uzyskania stopnia doktora w dyscyplinie architektura i urbanistyka
- wykaz dorobku naukowego lub dydaktycznego
- inne dokumenty potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji
- oświadczenie o uznaniu PW jako podstawowego miejsca pracy, w rozumieniu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o nie ukaraniu karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 pkt 7 i 8 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2020 r., poz. 85 z późn. zm.)