Opis stanowiska
adiunkt badawczo-dydaktyczny w Katedrze i Klinice Kardiochirurgii, Transplantologii, Chirurgii Naczyniowej i Endowaskularnej Wydziału Nauk Medycznych w Zabrzu Nr ogłoszenia RP-1115/1/2/16/2024
Termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 25 czerwca 2024 r. do godz. 15:30
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.).
Nasze wymagania
- – dyplom lekarza,
- – stopień naukowy doktora nauk medycznych,
- – prawo wykonywania zawodu lekarza,
- – specjalizacja z zakresu kardiochirurgii,
- – pierwszy autor w co najmniej 2 publikacjach oryginalnych, opublikowanych w czasopismach lub wydawnictwach ujętych na listach Ministra ds. szkolnictwa wyższego
- – autor lub współautor publikacji naukowych, wydanych w ostatnich dwóch latach, za które uzyskano co najmniej 140 punktów ministerialnych zgodnie z rokiem wydania
- – dorobek naukowy oceniany na co najmniej 10 pkt w skali IF
- – udokumentowana działalność dydaktyczna i organizacyjna,
- – znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym,
- – w przypadku cudzoziemców wymagana jest znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
Zakres obowiązków
- zakres obowiązków obowiązujący na stanowisku adiunkta badawczo-dydaktycznego
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- – pisemna deklaracja wyrażająca chęć przystąpienia do konkursu, adresowana do Rektora
- – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- – zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z art. 21 ust 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560.),
- – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, w szczególności: dyplomu ukończenia studiów wyższych, prawa wykonywania zawodu lekarza, zaświadczenia o uznaniu dyplomu zagranicznego za równoważny z dyplomem polskim (jeżeli dotyczy),
- – inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (wykaz publikacji z podaną punktacją w skali IF, punktacją ministerialną, posiadane certyfikaty itp
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dokumenty można również przesłać w formie elektronicznej jako podpisany dokument z wykorzystaniem profilu zaufanego na adres kadry@sum.edu.pl (podpisany dokument to plik PDF pobrany ze strony po wykonaniu podpisu https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany).