Nasze wymagania
- tytuł naukowy/stopień naukowy/tytuł zawodowy doktor inżynier (dziedzina nauk inżynieryjno – technicznych, dyscyplina inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka)
- specjalistyczne umiejętności: wiedza z zakresu fizyki, mechaniki, elektrotechniki i elektroniki, miernictwa i systemów pomiarowych, automatyki i robotyki, oraz instalacji elektrycznych gwarantująca prawidłową realizację zajęć w ramach programu studiów
- złożyć oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 113 Ustawy
- doświadczenie zawodowe i kompetencje uzyskane poza uczelnią pozwalające na prawidłową realizację zajęć w ramach programu studiów
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć ze studentami
- realizacja zadań administracyjnych zgodnie z działalnością naukową i dydaktyczną
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Wniosek/podanie o zatrudnienie
- Kwestionariusz osobowy
- Potwierdzone kopie dokumentów stwierdzających uzyskanie tytułu naukowego, stopnia naukowego, tytułu zawodowego lub równorzędnego
- Informacje o dorobku naukowym, dydaktycznym i/lub opis doświadczenia praktycznego uzyskanego poza szkolnictwem wyższym, ze szczególnym uwzględnieniem dyscypliny naukowej związanej z ogłoszeniem konkursu
- Oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na zatrudnienie go w pełnym wymiarze czasu pracy, a uczelnia będzie stanowiła podstawowe miejsce pracy (w przypadku kandydata ubiegającego się o zatrudnienie na pełen etat)
- Oświadczenie RODO
- Oświadczenie o doświadczeniu zawodowym i kompetencjach uzyskanych poza uczelnią pozwalających na prawidłową realizację zajęć w ramach programu studiów
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Kandydat może złożyć:
- inne dokumenty lub podać informacje, które w jego ocenie mogą być przydatne w rozstrzygnięciu konkursu, dotyczące np. uprawnienia pedagogiczne, dokumenty potwierdzające doświadczenie w prowadzeniu prac badawczo rozwojowych lub oświadczyć o gotowości do prowadzenia tego typu prac na rzecz uczelni.
Komisja może zawnioskować do kandydata o złożenie referencji, zaprosić na rozmowę uzupełniającą.
Składane kopie dokumentów muszą zostać opatrzone klauzulą potwierdzającą ich zgodność z oryginałem zamieszczoną przez kandydata