Opis stanowiska
konkurs na DWA STANOWISKA ADIUNKTA.
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.) oraz w Statucie Politechniki Lubelskiej
Nasze wymagania
- stopień doktora nauk technicznych lub fizycznych
- doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć z przedmiotów informatycznych lub matematycznych na poziomie akademickim
- dorobek naukowy w zakresie zastosowań informatyki
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców potwierdzona stosownym certyfikatem)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- predyspozycje do pracy naukowo-badawczej oraz dydaktycznej
- umiejętność tworzenia aplikacji internetowych
- umiejętność programowania obiektowego w co najmniej jednym języku programowania
- praktyczna znajomość narzędzi do prowadzenia obliczeń naukowych (Matlab, Mathematica lub inne)
- praktyczna znajomość baz danych
- pozytywne zaliczenie rozmowy kwalifikacyjnej
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
- prowadzenie badań naukowych
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie do JM Rektora Politechniki Lubelskiej o zatrudnienie
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy (formularz w załączeniu)
- kserokopię dyplomu doktora
- kopie innych dokumentów potwierdzających osiągnięcia naukowe, kwalifikacje zawodowe i kompetencje dodatkowe
- wykaz publikacji naukowych
- informacje o doświadczeniu zawodowym i posiadanych umiejętnościach
- oświadczenie, że Politechnika Lubelska będzie podstawowym miejscem pracy (formularz w załączeniu)
- podpisaną klauzulę zgody dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji (RODO) (formularz w załączeniu)
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Forma zatrudnienia: umowa o pracę zgodnie z Zarządzeniem Nr R-87/2023 Rektora Politechniki Lubelskiej z dnia 15 grudnia 2023 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Politechniki Lubelskiej.
Informujemy, że po 60 dniach od zakończenia postępowania konkursowego dokumenty niezatrudnionych kandydatów ulegną zniszczeniu. Jeżeli aplikujący będzie chciał odzyskać dokumenty, powinien o tym fakcie poinformować w zgłoszeniu do konkursu.
Rozstrzygnięcie konkursu nie skutkuje nawiązaniem stosunku pracy. Decyzję o zatrudnieniu podejmuje JM Rektor. Politechnika Lubelska zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez rozstrzygnięcia oraz odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.