Nasze wymagania
- posiadanie stopnia naukowego doktora w dziedzinie nauk teologicznych, w dyscyplinie nauki biblijne;
- posiadanie licencjatu kanonicznego z teologii (według wymagań Konstytucji apostolskiej Veritatis gaudium);
- zgoda Biskupa Radomskiego w związku z tym, że zajęcia prowadzone są w Wyższym Seminarium Duchownym Diecezji Radomskiej;
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, co najmniej na poziomie B2;
- doświadczenie w pracy dydaktycznej;
- wysoka motywacja do pracy dydaktycznej, sumienność, dobra organizacja warsztatu;
- doświadczenia w zakresie pracy naukowej, szczególnie w zakresie publikowania wyni-ków badań w postaci publikacji w wydawnictwach i czasopismach ujętych w wykazach prowadzonych na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej – minimalnie dla stanowiska adiunkta: artykuł w czasopiśmie z wykazu na poziomie co najmniej 100 punktów lub 2 artykuły w czasopismach z wykazu z czego jeden na poziomie co naj-mniej 70 punktów lub autorstwo monografii naukowej (w dwóch latach poprzedzają-cych ogłoszenie konkursu)
Mile widziane
- w przypadku, gdy kandydat na stanowisko adiunkta posiada stopień naukowy doktora habilitowanego brak dodatkowych wymagań
Zakres obowiązków
- kształcenie studentów lub uczestniczenie w kształceniu doktorantów,
- podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych
- praca wychowawcza, a w szczególności kształtowanie moralnych i patriotycznych postaw studentów,
- udział w pracach organizacyjnych Uniwersytetu i wykonywanie zadań powierzonych przez władze Uniwersytetu
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych i klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
- kwestionariusz personalny kandydata
- klauzula informacyjna rekrutacja do pracy
- oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni
- oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych
- informacja o dorobku naukowym wraz z wykazem publikacji
- oświadczenie wskazujące KUL jako podstawowe miejsce pracy w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (w przypadku wygrania konkursu)
- zezwolenie właściwego biskupa lub przełożonego zakonnego - dotyczy duchownych
Weź udział w rekrutacji
Dokumenty należy składać w Sekretariacie Wydziału Teologii KUL, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin w formie papierowej lub drogą elektroniczną wraz ze skanami dokumentów na adres: wt@kul.pl w terminie do dnia 10 lipca 2024 r.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 15 lipca 2024 r.