Adiunkt stanowisko dydaktyczne

  • Miejsce: Chorzów
  • Forma zatrudnienia: część etatu, umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk społecznych
  • psychologia

Opis stanowiska

Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu, Wydział Zamiejscowy w Chorzowie ogłasza konkurs na wolne stanowisko:
Menedżer Kierunków Psychologia i Psychologia w Biznesie (Adiunkt/doktor)

Nasze wymagania

  • ukończone studia wyższe z obszaru związanego ze stanowiskiem, na które kandydat aplikuje (dyplom doktorski),
  • doświadczenie dydaktyczne w szkolnictwie wyższym,
  • doświadczenie związane z zarządzaniem w obszarze dydaktycznym,
  • doświadczenie pozaakademickie będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość języka obcego w stopniu średnio zaawansowanym (preferowany język angielski).

Zakres obowiązków

  • kierowanie zakładem dydaktycznym,
  • rekomendowanie i weryfikacja obsady zajęć,
  • kontrola jakości kształcenia, monitorowanie poziomu osiągania efektów kształcenia,
  • koordynowanie prac nad modyfikacjami planu i programu studiów oraz efektami uczenia się danego kierunku studiów,
  • koordynowanie prac nad ustalaniem oferty specjalności i ich programu,
  • bieżąca kontrola zbioru kart przedmiotów, scenariuszy i e-serwisów,
  • inicjowanie zmian i rozwoju kierunku,
  • współpraca z partnerami biznesowymi.

Oferujemy

  • umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę na Uczelni o ugruntowanej pozycji na rynku i intensywnie rozwijającej się,
  • przyjazną i partycypacyjną kulturę organizacyjną oraz pracę z profesjonalnym zespołem organizującym dydaktykę,
  • możliwość angażowania się w projekty organizacyjne oraz społeczne,
  • rozwój warsztatu dydaktycznego oraz możliwość korzystania z dobrych praktyk Grupy UWSB Merito Poznań i włączenia się w inspirującą społeczność Uczelni,
  • możliwość rozwoju naukowego,
  • atrakcyjny system wynagradzania.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • aktualne CV i list motywacyjny,
  • wykaz publikacji,
  • kopia (ksero) dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  • kopia (ksero) dyplomu doktorskiego.

Załączniki