Opis stanowiska
Praca na stanowisku adiunkta badawczo-dydaktycznego w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.
Praca ze studentami, a także pracownikami naukowymi. Pisanie projektów naukowych, artykułów naukowych, udział w konferencjach krajowych oraz międzynarodowych.
Nasze wymagania
- Podanie do Rektora UG
- Życiorys (CV)
- Dyplom doktora w dziedzinie nauk społecznych uzyskany nie wcześniej niż w 1990 roku
- Oświadczenie o dorobku dydaktycznym (wykaz opublikowanych skryptów, formy prowadzonych zajęć, nazwy przedmiotów)
- Oświadczenie o dorobku naukowym (wykaz publikacji, udział w konferencjach, programach badawczych, wdrożeniach w praktyce itp.)
- Informacja dotycząca sprecyzowanych zainteresowań badawczych dotyczących zagadnień z zakresu marketingu
- Certyfikat znajomości języka obcego na poziomie co najmniej C1 (*wyłącznie obcokrajowcy)
- Dokumenty potwierdzające znajomość języków obcych
- Informacje o ukończonych kursach, szkoleniach, zdobytych umiejętnościach itp.
- Oświadczenie o gotowości do prowadzenia zajęć w języku angielskim
Mile widziane
- Doświadczenie w realizacji grantów naukowo-badawczych jako wykonawca lub kierownik
- Doświadczenie w realizacji innych projektów rozwojowych bądź wdrożeniowych
- Doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na poziomie akademickim z zakresu zarządzania
- Samodzielność w pracy badawczej, umiejętność pracy w zespole, chęć doskonalenia warsztatu naukowego
Zakres obowiązków
- Przygotowanie i prowadzenie wykładów i ćwiczeń
- Odbywanie konsultacji ze studentami
- Pisanie artykułów naukowych
- Udział w konferencjach krajowych i międzynarodowych
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie
- Finansowanie artykułów naukowych
- Finansowanie konferencji krajowych i międzynarodowych
- Możliwość wyjazdów kadry naukowej w ramach programu Eramsus
- Przystąpienie do pakietów sportowych, ubezpieczeniowych, medycznych
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Podanie do Rektora UG
- Życiorys (CV)
- Dyplom doktora w dziedzinie nauk społecznych uzyskanych nie wcześniej niż w 1990 roku
- Oświadczenie o dorobku naukowym
- Oświadczenie o dorobku dydaktycznym
- Informacja o sprecyzowanych zainteresowaniach badawczych dotyczących zagadnień z zakresu marketingu
- Dokumenty potwierdzające znajomość języków obcych
- Informacje o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach itp.
- Certyfikat znajomości języka polskiego na poziomie m.in. C1 (*obcokrajowcy)
- Oświadczenie o gotowości do prowadzenia zajęć w języku angielskim
- Kwestionariusz osobowy (pobrany ze strony Uniwersytetu Gdańskiego)
Dodatkowe informacje dla kandydata
Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji postepowania konkursowego na stanowisko adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie oraz, że jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem”.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami w ciągu 7 od dnia zakończenia konkursu tj. do
dnia 23 września 2024 roku.
Ofert nadesłanych pocztą nie odsyłamy.
Zlecający zastrzegają sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.