Opis stanowiska
Adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych, gotowy do aktywnej pracy naukowo-badawczej oraz prowadzenia zajęć dydaktycznych (w tym wykładów i ćwiczeń laboratoryjnych) zgodnie z profilem Katedry.
Nasze wymagania
- Kandydat winien spełniać wymagania określone w art. 113 oraz art. 116 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity - Dz.U. z 2020 r., poz. 85) oraz w Statucie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Stopień naukowy doktora uzyskany w dyscyplinie Informatyka lub w dyscyplinie pokrewnej.
- Wysoka motywację do pracy naukowo-badawczej.
- Minimum 2 letnie doświadczenie w rozwoju aplikacji webowych z wykorzystaniem jednego lub obu wymienionych poniżej zestawów technologii: 1) język Java i framework Spring Boot (Spring Data, Spring Web, Spring Security, znajomość technik testowania aplikacji Spring Boot, wiedza i doświadczenie z zakresu budowy aplikacji webowych i web-serwisów REST, znajomość języka SQL i doświadczenie w integracji aplikacji Java z bazami danych typu SQL i NoSQL); 2) język TypeScript i framework Angular (wiedza i doświadczenie z zakresu budowy aplikacji typu Single Page Application, znajomość technik programowania reaktywnego z użyciem biblioteki RxJS oraz zarządzania stanem aplikacji z użyciem biblioteki NgRx, praktyczne doświadczenie w stosowaniu biblioteki Angular Material).
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (dotyczy obcokrajowców).
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Publikacje naukowe o zasięgu międzynarodowym.
- Kierowanie lub uczestnictwo w projektach krajowych lub międzynarodowych.
Mile widziane
- Umiejętność pracy zespołowej i stosowania narzędzi wspomagających zarządzanie projektami informatycznymi (kontrola wersji Git, systemy zarządzania zadaniami, podstawy technik CI/CD).
- Doświadczenie zawodowe w pracy w przemyśle.
Zakres obowiązków
- Prowadzenie badań naukowych związanych z profilem działalności naukowej Katedry.
- Planowanie, prowadzenie i realizacja badań naukowych.
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych.
- Udział w przedsięwzięciach organizacyjnych, naukowych i dydaktycznych Wydziału Informatyki.
- Udział w projekcie EUNICoast.
Oferujemy
- Wsparcie w rozwoju naukowym.
- Możliwość udziału w projektach naukowych, możliwość współpracy międzynarodowej.
- Praca w grupie projektowej rozwijającej systemy informatyczne w europejskim projekcie EUNICoast (https://www.eunicoast.eu).
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Wniosek o zatrudnienie.
- C.V.
- Kwestionariusz osobowy.
- Odpis dyplomu nadania stopnia naukowego doktora.
- Udokumentowana znajomość języka polskiego (dotyczy obcokrajowców).
- Program zamierzeń kandydata na stanowisku adiunkta.
- Oświadczenie, że w przypadku zatrudnienia Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie będzie stanowił podstawowe miejsce pracy.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r.)
Dodatkowe informacje dla kandydata
Komisja konkursowa może w uzasadnionych przypadkach zdecydować o przeprowadzeniu dodatkowej rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami.Komisja konkursowa nie jest organem decydującym o zatrudnieniu zarekomendowanego przez nią kandydata.
Organem podejmującym decyzję o zatrudnieniu jest Rektor.
W ciągu 30 dni od dnia rozstrzygnięcia konkursu istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Po tym terminie nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
W przypadku wygrania konkursu kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia przed nawiązaniem stosunku pracy:
Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.