Nasze wymagania
- posiadanie stopnia naukowego doktora w dyscyplinie nauk ścisłych i przyrodniczych lub nauk medycznych i nauk o zdrowiu
- udokumentowany dorobek naukowy w postaci publikacji w wydawnictwach i czasopismach ujętych w wykazach prowadzonych na potrzeby ewaluacji działalności naukowej – minimalnie: autorstwo/współautorstwo czterech artykułów w czasopiśmie z wykazu przypisanych do nauk biologicznych lub biologii medycznej lub nauk chemicznych, przy czym jeden artykuł na poziomie minimum 200 punktów w języku angielskim
- przynajmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu badań z wykorzystaniem chromatografów cieczowych i/lub chromatografów gazowych i/lub spektrometrów mas i/lub detektorów UV-Vis
- umiejętność obsługi podstawowego sprzętu laboratoryjnego stosowanego do przygotowania próbek biologicznych i środowiskowych do analizy chromatograficznej
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- udokumentowane ubieganie się o granty finansowane przez instytucje tj. NCN, NCBR, FNP jako kierownik
- umiejętność pracy w zespole i chęć podnoszenia kompetencji zawodowych
Mile widziane
- odbycie kursów specjalistycznych z zakresu technik chromatograficznych i spektrometrii mas
- doświadczenie w oznaczaniu związków organicznych i jonów metali z wykorzystaniem różnych technik analizy instrumentalnej
- znajomość innych technik analizy składu próbek biologicznych i środowiskowych np. ASA, spektrofotometrii, analizy miareczkowej
- znajomość metod analizy statystycznej
- umiejętność optymalizacji i walidacji metod analitycznych
- kierownictwo i/lub wykonawstwo w grantach naukowych
- odbyte staże zagraniczne
- udokumentowane współprace z ośrodkami zagranicznymi np. w formie wspólnych publikacji naukowych, komunikatów konferencyjnych
- uzyskane nagrody, stypendia i wyróżnienia
Zakres obowiązków
- prowadzenie działalności naukowej
- podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych
- udział w pracach organizacyjnych Uniwersytetu i wykonywanie zadań powierzonych przez władze Uniwersytetu
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych i klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
- kwestionariusz personalny kandydata
- klauzula informacyjna rekrutacja do pracy
- oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni
- oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych
- oświadczenie wskazujące KUL jako podstawowe miejsce pracy w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (w przypadku wygrania konkursu)
Dodatkowe informacje dla kandydata
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 9 grudnia 2024 r.
Weź udział w rekrutacji
Dokumenty należy składać w Sekretariacie Wydziału Medycznego KUL, ul. Konstantynów 1H, 20-708 Lublin (p. 803A), w terminie do dnia 6 grudnia 2024 r.