Adiunkt stanowisko badawcze

Wydział Medyczny
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
  • Miejsce: Lublin
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych
  • nauki biologiczne

Nasze wymagania

  • posiadanie stopnia naukowego doktora w dyscyplinie nauk ścisłych i przyrodniczych lub nauk medycznych i nauk o zdrowiu
  • udokumentowany dorobek naukowy w postaci publikacji w wydawnictwach i czasopismach ujętych w wykazach prowadzonych na potrzeby ewaluacji działalności naukowej – minimalnie: autorstwo/współautorstwo czterech artykułów w czasopiśmie z wykazu przypisanych do nauk biologicznych lub biologii medycznej lub nauk chemicznych, przy czym jeden artykuł na poziomie minimum 200 punktów w języku angielskim
  • przynajmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu badań z wykorzystaniem chromatografów cieczowych i/lub chromatografów gazowych i/lub spektrometrów mas i/lub detektorów UV-Vis
  • umiejętność obsługi podstawowego sprzętu laboratoryjnego stosowanego do przygotowania próbek biologicznych i środowiskowych do analizy chromatograficznej
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • udokumentowane ubieganie się o granty finansowane przez instytucje tj. NCN, NCBR, FNP jako kierownik
  • umiejętność pracy w zespole i chęć podnoszenia kompetencji zawodowych

Mile widziane

  • odbycie kursów specjalistycznych z zakresu technik chromatograficznych i spektrometrii mas
  • doświadczenie w oznaczaniu związków organicznych i jonów metali z wykorzystaniem różnych technik analizy instrumentalnej
  • znajomość innych technik analizy składu próbek biologicznych i środowiskowych np. ASA, spektrofotometrii, analizy miareczkowej
  • znajomość metod analizy statystycznej
  • umiejętność optymalizacji i walidacji metod analitycznych
  • kierownictwo i/lub wykonawstwo w grantach naukowych
  • odbyte staże zagraniczne
  • udokumentowane współprace z ośrodkami zagranicznymi np. w formie wspólnych publikacji naukowych, komunikatów konferencyjnych
  • uzyskane nagrody, stypendia i wyróżnienia

Zakres obowiązków

  • prowadzenie działalności naukowej
  • podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych
  • udział w pracach organizacyjnych Uniwersytetu i wykonywanie zadań powierzonych przez władze Uniwersytetu

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • cv i list motywacyjny z podpisaną klauzulą o ochronie danych osobowych i klauzulą informacyjną rekrutacja do pracy
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
  • kwestionariusz personalny kandydata
  • klauzula informacyjna rekrutacja do pracy
  • oświadczenie o respektowaniu katolickiego charakteru Uczelni
  • oświadczenie, w przypadku wyrażenia zgody, na wykorzystanie dokumentów aplikacyjnych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych
  • oświadczenie wskazujące KUL jako podstawowe miejsce pracy w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (w przypadku wygrania konkursu)

Weź udział w rekrutacji

  • Dokumenty należy składać w Sekretariacie Wydziału Medycznego KUL, ul. Konstantynów 1H, 20-708 Lublin (p. 803A), w terminie do dnia 6 grudnia 2024 r.