Opis stanowiska
Zatrudnienie do projektu pt. „Optymalizacja protokołów tankowania wodoru”. Nowe stanowisko badawcze dla postdoka, który posiada specjalistyczną wiedzę w zakresie tankowania pojazdów osobowych, autobusów i ciężarowych z wykorzystaniem obecnie stosowanych stacji tankowania wodorem. Do realizacji projektu wymagana jest także specjalistyczna wiedza z zakresu monitorowanych w pojeździe parametrów podczas jego tankowania oraz umiejętność ich odczytania i analizy. Do zakresu zadań będzie należało przeprowadzenie eksperymentalnych badań nad procesami tankowania w sytuacjach poza standardowymi protokołami pozwalającymi na tankowanie do wyższych ciśnień.
Nasze wymagania
- ukończenie studiów wyższych i uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub tytułu równorzędnego;
- posiadanie stopnia naukowego doktora, preferowane specjalizacje mechanika i budowa maszyn, inżynieria pojazdów, maszyn roboczych lub pokrewne;
- doświadczenie zawodowe w dziedzinie projektowania, budowy i eksploatacji pojazdów z napędami nisko i zeroemisyjnymi;
- udokumentowane doświadczenie w pracy naukowej związanej z nowymi technologiami w motoryzacji, w tym ogniwami paliwowymi i napędami hybrydowymi;
- doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych związanych z motoryzacją i napędami zeroemisyjnymi;
- doświadczenie w pracy międzynarodowej, mile widziane w pracy z firmami motoryzacyjnymi na poziomie międzynarodowym;
- doświadczenie w diagnozowaniu uszkodzeń oraz analizie danych sterujących w układzie napędowym pojazdów;
- znajomość nowoczesnych metod szkoleniowych i umiejętność przekazywania wiedzy;
- wysokie umiejętności organizacyjne i zdolności do samodzielnego kierowania zespołem badawczym;
- udokumentowane doświadczenie z zakresu nowych technologii samochodowych, w tym szkolenia specjalistyczne przeprowadzone w renomowanych ośrodkach międzynarodowych;
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
Zakres obowiązków
- przeprowadzenie eksperymentalnych badań nad procesami tankowania w sytuacjach poza standardowymi protokołami pozwalającymi na tankowanie do wyższych ciśnień.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie do prorektora ds. ogólnych;
- życiorys;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych i uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub tytułu równorzędnego;
- odpis dyplomu doktorskiego;
- wykaz dorobku naukowego i organizacyjnego;
- inne dokumenty potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
- oświadczenie dotyczące miejsca pracy, w rozumieniu ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o nieukaraniu karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy;
- oświadczenie o spełnianiu warunku, o którym mowa w art. 209 ust.10 pkt 2 lub 3 ustawy- jeśli dotyczy.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Zatrudnienie jako nie podstawowe miejsce pracy
Weź udział w rekrutacji
Biuro Dziekana Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa, pok. 125, ul. Nowowiejska 24, 00-665 Warszawa