Adiunkt stanowisko badawcze

Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa
Politechnika Warszawska
  • Miejsce: Warszawa
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych
  • inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka

Opis stanowiska

Zatrudnienie do projektu pt. „Optymalizacja protokołów tankowania wodoru”. Nowe stanowisko badawcze dla postdoka, który posiada specjalistyczną wiedzę w zakresie tankowania pojazdów osobowych, autobusów i ciężarowych z wykorzystaniem obecnie stosowanych stacji tankowania wodorem. Do realizacji projektu wymagana jest także specjalistyczna wiedza z zakresu monitorowanych w pojeździe parametrów podczas jego tankowania oraz umiejętność ich odczytania i analizy. Do zakresu zadań będzie należało przeprowadzenie eksperymentalnych badań nad procesami tankowania w sytuacjach poza standardowymi protokołami pozwalającymi na tankowanie do wyższych ciśnień.

Nasze wymagania

  • ukończenie studiów wyższych i uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub tytułu równorzędnego;
  • posiadanie stopnia naukowego doktora, preferowane specjalizacje mechanika i budowa maszyn, inżynieria pojazdów, maszyn roboczych lub pokrewne;
  • doświadczenie zawodowe w dziedzinie projektowania, budowy i eksploatacji pojazdów z napędami nisko i zeroemisyjnymi;
  • udokumentowane doświadczenie w pracy naukowej związanej z nowymi technologiami w motoryzacji, w tym ogniwami paliwowymi i napędami hybrydowymi;
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych związanych z motoryzacją i napędami zeroemisyjnymi;
  • doświadczenie w pracy międzynarodowej, mile widziane w pracy z firmami motoryzacyjnymi na poziomie międzynarodowym;
  • doświadczenie w diagnozowaniu uszkodzeń oraz analizie danych sterujących w układzie napędowym pojazdów;
  • znajomość nowoczesnych metod szkoleniowych i umiejętność przekazywania wiedzy;
  • wysokie umiejętności organizacyjne i zdolności do samodzielnego kierowania zespołem badawczym;
  • udokumentowane doświadczenie z zakresu nowych technologii samochodowych, w tym szkolenia specjalistyczne przeprowadzone w renomowanych ośrodkach międzynarodowych;
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.

Zakres obowiązków

  • przeprowadzenie eksperymentalnych badań nad procesami tankowania w sytuacjach poza standardowymi protokołami pozwalającymi na tankowanie do wyższych ciśnień.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • podanie do prorektora ds. ogólnych;
  • życiorys;
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych i uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub tytułu równorzędnego;
  • odpis dyplomu doktorskiego;
  • wykaz dorobku naukowego i organizacyjnego;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadanie dodatkowych kwalifikacji;
  • oświadczenie dotyczące miejsca pracy, w rozumieniu ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o nieukaraniu karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy;
  • oświadczenie o spełnianiu warunku, o którym mowa w art. 209 ust.10 pkt 2 lub 3 ustawy- jeśli dotyczy.

Załączniki

Weź udział w rekrutacji

  • Biuro Dziekana Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa, pok. 125, ul. Nowowiejska 24, 00-665 Warszawa