Opis stanowiska
Stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych, w zakresie językoznawstwa hiszpańskiego.
Nasze wymagania
- tytuł magistra filologii hiszpańskiej lub studiów lingwistycznych z językiem hiszpańskim (specjalizacja językoznawcza)
- stopień doktora w zakresie językoznawstwa
- biegła znajomość języka polskiego i hiszpańskiego w mowie i piśmie
- działalność naukowa (publikacje i udział w konferencjach)
- doświadczenie w nauczaniu języka hiszpańskiego w szkolnictwie wyższym
Zakres obowiązków
- prowadzenie działalności naukowej w zakresie językoznawstwa hiszpańskiego
- prowadzenie zajęć dydaktycznych dla studentów kierunku lingwistyka stosowana z językiem hiszpańskim w zakresie języka specjalistycznego, praktycznej nauki języka hiszpańskiego i wybranych przedmiotów językoznawczych
- aktywne uczestnictwo w życiu organizacyjnym środowiska akademickiego, w tym działalność na rzecz instytutu / katedry
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz do pobrania ze strony www, patrz Dodatkowe informacje dla kandydata)
- życiorys zawodowy
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
- odpis dyplomu doktorskiego
- informacja o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym (autoreferat uwzględniający najważniejsze dziedziny badawcze, oraz osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i inne kandydata)
- wykaz publikacji (z podaniem wydawnictwa, roku opublikowania i ilości stron)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (Dz. U. UE L 119/1)
- oświadczenie w trybie art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (o niekaralności) (formularz do pobrania ze strony www, patrz Dodatkowe informacje dla kandydata)
- oświadczenie stwierdzające, że Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu będzie podstawowym miejsce pracy - w przypadku wygrania konkursu (formularz do pobrania ze strony www, patrz Dodatkowe informacje dla kandydata)
Dodatkowe informacje dla kandydata
Procedura konkursowa:
etap 1: kwalifikacja kandydatów na podstawie złożonych dokumentów
etap 2: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami prowadzona częściowo w języku obcym.
Dokumenty w formie elektronicznej należy przesłać do 6.06.2025 do godz. 15:00 poprzez stronę https://www.umk.pl/praca/ (oferta 4711); link: http://www.umk.pl/praca/?task=offer&action=one&id=4711
Kontakt: zwojcik@umk.pl
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 04.07.2025
Planowane zatrudnienie od dnia 1.10.2025
Uczelnia nie zapewnia mieszkania.