Opis stanowiska
Wybrany kandydat zatrudniony na stanowisku adiunkta zobowiązany będzie do prowadzenia działalności naukowej w dyscyplinie nauki prawne, w tym pozyskiwania środków na badania naukowe, publikowania wyników badań w czasopismach przypisanych do dyscypliny nauki prawne, w formie monografii i innych recenzowanych publikacji. Ponadto do obowiązków pracownika należeć będzie aktywne uczestnictwo w działalności organizacyjnej jednostki. Działalność dydaktyczna w wymiarze 240 godzin pensum rocznie odbywać się będzie w ramach kierunków prowadzonych w Instytucie Nauk Prawnych oraz innych, w zależności od potrzeb kierunków kształcenia. Do obowiązków pracownika należeć będzie opieka merytoryczna nad studentami przygotowującymi prace dyplomowe.
Nasze wymagania
- 1) Posiadanie stopnia naukowego doktora nauk prawnych.
- 2) Posiadanie dorobku naukowego, w szczególności z zakresu prawa rzymskiego
- 3) Doświadczenie dydaktyczne.
- 4) Dobra znajomość języka angielskiego i doświadczenie w pozyskiwaniu grantów naukowych jako dodatkowe atuty
Zakres obowiązków
- Praca naukowa w obszarze dyscypliny nauki prawne, której wyniki będą udokumentowane w formie monografii z wykazu Ministra Edukacji i Nauki, artykułów opublikowanych w wysoko punktowanych czasopismach z listy Ministra Edukacji i Nauki.
- Kształcenie studentów na kierunkach przypisanych do dyscypliny naukowej.
- Praca organizacyjna na rzecz Instytutu Nauk Prawnych.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1) Podanie do Rektora o zatrudnienie na stanowisko adiunkta
- 2) Formularz kandydata o zatrudnienie nauczyciela akademickiego na stanowisku adiunkta https://bip.ujk.edu.pl/zarzadzenie_nr_118_2020.html..
- 3) Kwestionariusz osobowy https://www.ujk.edu.pl/webujk/6798
- 4) Odpis dyplomu o nadaniu stopnia naukowego (kserokopia).
- 5) Życiorys zawodowy.
- 6) Wykaz publikacji, ze szczególnym uwzględnieniem publikacji od uzyskania stopnia naukowego.
- 7) Wykaz prowadzonych zajęć dydaktycznych.
- 8) Odpisy dyplomów/zaświadczeń potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, itd. (kserokopie).
- 9) Oświadczenie kandydata, iż Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach będzie podstawowym miejscem pracy.
- Oryginały dokumentów określonych w pkt. 4 i 8 będą wymagane na etapie zatrudnienia.
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dokumenty złożone w postępowaniu konkursowym sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przypadku uzyskania stopnia naukowego poza granicami Polski należy dołączyć dokument stwierdzający równoważność posiadanego stopnia i tytułu z polskim odpowiednikiem (jeżeli wydanie takiego dokumentu przewidują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa).
Do drugiego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, których aplikacje spełnią wymogi konkursu.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ostateczną decyzję podejmie J.M. Rektor.
Dane kontaktowe osoby udzielającej kandydatom informacji dotyczących konkursu:
Iwona Łutczyk-Kołodziej, 0413496548, mail: inp@ujk.edu.pl
Weź udział w rekrutacji
Dokumenty w wersji papierowej należy składać pod adresem:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Wydział Prawa i Nauk Społecznych
Instytut Nauk Prawnych
25-406 Kielce, ul. Uniwersytecka 15 bud. C, pok. 0.21