Opis stanowiska
STANOWISKO: adiunkt
DZIEDZINA: nauki społeczne
DYSCYPLINA NAUKOWA: nauki o bezpieczeństwie
FORMA ZATRUDNIENIA: umowa o pracę
WYMIAR CZASU PRACY: pełny etat
DATA OGŁOSZENIA: 03.06.2025 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 04.07.2025 r.
SŁOWA KLUCZOWE: bezpieczeństwo, cyberbezpieczeństwo, rozpoznanie.
Nasze wymagania
- 1) posiadanie tytułu doktora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauk o bezpieczeństwie,
- 2) posiadanie doświadczenia w pracy dydaktycznej na uczelni – prowadzenie zajęć dydaktycznych,
- 3) posiadanie odpowiedniego dorobku naukowego w obszarach związanych z bezpieczeństwem, cyberbezpieczeństwem, analizą danych, rozpoznaniem,
- 4) doświadczenie w prowadzeniu prac badawczych i badań naukowych,
- 5) predyspozycje do prowadzenia zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim (możliwość weryfikacji w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej).
Mile widziane
- 1) prowadzenie lub uczestnictwo w projekcie badawczym,
- 2) znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 lub STANAG 6001 level 3 potwierdzona certyfikatem,
- 3) znajomość innego języka obcego,
- 4) służba w formacjach mundurowych,
- 5) udokumentowany dorobek w obszarze nauk o bezpieczeństwie.
Zakres obowiązków
- 1) sumienne i staranne wykonywanie pracy, zgodnie z Kodeksem pracy, ustawą, zakresem czynności oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa pracy lub umową o pracę
- 2) prowadzenie badań naukowych finansowanych ze środków Uczelni;
- 3) upowszechnianie wyników badań naukowych;
- 4) prowadzenie działań zmierzających do komercjalizacji wyników badań;
- 5) pozyskiwanie środków na badania naukowe;
- 6) nawiązywanie współpracy naukowej z krajowymi i międzynarodowymi ośrodkami badawczymi oraz gospodarczymi;
- 7) aktywne uczestniczenie w konferencjach i seminariach naukowych;
- 8) kształcenie doktorantów;
- 9) przekazywanie wiedzy naukowej w ramach zajęć dydaktycznych;
- 10) wdrażanie studentów do działalności naukowej, w tym prowadzenie prac dyplomowych;
- 11) podnoszenie własnych kwalifikacji w celu uzyskania kolejnych stopni naukowych i tytułu naukowego;
- 12) przekazywanie utworów wykonywanych w ramach stosunku pracy oraz w ramach realizowanych projektów, które są przedmiotem prawa autorskiego, do ewidencji w Uczelni.”
- 13) prowadzenie zajęć dydaktycznych, realizowanych w ramach stosunku pracy w wymiarze rocznego pensum;
- 14) udział w pracach organu kolegialnego Uczelni oraz w komisjach powoływanych do wykonania zadań w Uczelni;
- 15) organizowanie i uczestnictwo w akcjach promocyjnych i prezentacyjnych Uczelni;
- 16) organizowanie konferencji, sympozjów i seminariów;
- 17) pełnienie roli opiekuna roku lub opiekuna grupy studenckiej, opieka nad praktykami zawodowymi studentów, opieka nad organizacjami studenckimi;
- 18) podejmowanie działań na rzecz rozwoju bazy dydaktycznej, szkoleniowej i badawczej;
- 19) inna działalność organizacyjna służąca usprawnieniu funkcjonowania uczelni, oraz poprawie jakości kształcenia i badań naukowych, w szczególności w uczelniach wojskowych, w tym członkostwo z ramienia Uczelni, w następujących instytucjach: Rady Doskonałości Naukowej, Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Polskiej Komisji Akredytacyjnej, Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Narodowego Centrum Nauki i innych instytucji przedstawicielskich nauki i szkolnictwa wyższego.”
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- • listu motywacyjnego (podania o zatrudnienie) skierowanego do J. M. Rektora-Komendanta;
- • kwestionariusza osobowego;
- • aktualnego CV;
- • kopia dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie. W przypadku gdy tytuł zawodowy został uzyskany na uczelni zagranicznej należy przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego nostryfikację tytułu lub oświadczenie, co do podstawy uznania tytułu na podstawie umowy o uznaniu równoważności wykształcenia w Polsce;
- • certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających posiadane inne kwalifikacje szczególne;
- • informacji o dorobku dydaktycznym, organizacyjnym i naukowym, jeśli kandydat posiada;
- • oświadczenia, że LAW będzie, w przypadku wygrania konkursu, podstawowym miejscem pracy oraz oświadczenia, iż w przypadku zatrudnienia Kandydat afiliuje dorobek LAW;
- • oświadczenia o spełnieniu wymagań art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z 20 lipca 2018 r. (Dz. U. 2024 r., poz. 1571 z późn. zm.),
- • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych szczególnych kategorii, którego wzór jest załączony pod ogłoszeniem, w przypadku, kiedy z własnej inicjatywy przekazuje w dokumentach aplikacyjnych dotyczące go dane osobowe, które ujawniają: pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego,
- • informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1939) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
Kancelaria Jawna
Lotnicza Akademia Wojskowa
ul. Dywizjonu 303 nr 35
08-521 Dęblin
z dopiskiem „Konkurs na stanowisko adiunkta w Katedrze Studiów nad Bezpieczeństwem Lotniczym Wydziału Bezpieczeństwa Lotniczego LAW” lub osobiste złożenie w Kancelarii Jawnej, Lotnicza Akademia Wojskowa, ul. Dywizjonu