Adiunkt stanowisko badawczo-dydaktyczne

Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
  • Miejsce: Rzeszów - Kielnarowa
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk społecznych
  • nauki o komunikacji społecznej i mediach

Opis stanowiska

Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie poszukuje pracownika naukowo-dydaktycznego do prowadzenia badań, realizacji projektów grantowych i zajęć z zakresu marketingu i komunikacji cyfrowej (m.in. content marketing, SEO/SEM, branding). Wymagany stopień doktora, doświadczenie badawcze i publikacyjne oraz znajomość języka angielskiego. Mile widziana znajomość Google Ads, Meta Ads i narzędzi analitycznych.

Nasze wymagania

  • stopień doktora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauk o komunikacji społecznej i mediach lub doktorat z zakresu mediów i komunikacji społecznej
  • doświadczenie w projektowaniu i samodzielnym prowadzeniu badań naukowych,
  • dorobek publikacyjny w czasopismach o zasięgu międzynarodowym lub ogólnopolskim z listy MNiSW,
  • doświadczenie w przygotowywaniu wniosków oraz pozyskiwaniu środków na finansowanie badań naukowych ze źródeł krajowych i zagranicznych,
  • doświadczenie związane z pracą w zespołach badawczych,
  • biegłość w tworzeniu tekstów naukowych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.

Zakres obowiązków

  • realizacja badań naukowych zgodnych z profilem działalności jednej z jednostek Kolegium: Katedry Mediów i Komunikacji Społecznej, Katedry Projektowania Graficznego, Katedry Nauk Społecznych,
  • pozyskiwanie i uczestniczenie w realizacji grantów naukowych,
  • uczestnictwo w pracach organizacyjnych Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej,
  • prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu marketingu i komunikacji cyfrowej, w szczególności tematów takich jak: content marketing, SEM/SEO, branding i zarządzanie wizerunkiem oraz zarządzanie projektami marketingowymi. Mile widziana znajomość narzędzi analitycznych oraz Google Ads i Meta Ads (lub gotowość do ich opanowania).
  • udział w promotorstwie prac dyplomowych z zakresu marketingu, komunikacji i nowych mediów,
  • budowania partnerstw z instytucjami naukowymi, edukacyjnymi i przedsiębiorstwami – zarówno w kraju, jak i za granicą – w celu wspierania działań badawczo-rozwojowych oraz transferu wiedzy i technologii.

Oferujemy

  • finansowanie udziału w konferencjach krajowych i zagranicznych,
  • wsparcie w procesach awansowych (habilitacyjnych i profesorskich),
  • wsparcie merytoryczne zespołów badawczych kolegium
  • wydawanie wartościowych monografii naukowych (dzięki współpracy m.in. z Copernicus Centre Press),
  • dofinansowanie do pakietu Medicover Sport.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • Życiorys naukowy (CV) zawierający informacje o dotychczasowej karierze i dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym.
  • Wykaz publikacji naukowych, z podaniem punktacji zgodnie z aktualnym wykazem czasopism.

Weź udział w rekrutacji