Opis stanowiska
Konkurs na stanowisko adiunkta w Instytucie Historii i Archiwistyki
Nasze wymagania
- wymagany stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie nauk o kulturze i religii lub historii (potwierdzone dyplomem)
- biegła znajomość języka angielskiego i/lub hiszpańskiego w mowie i w piśmie,
- przygotowanie z zakresu historii kultury i historii wczesnonowożytnej,
- przygotowanie z zakresu historii sztuki nowożytnej,
- doświadczenie dydaktyczne ze szczególnym uwzględnieniem dydaktyki szkoły wyższej,
- udział w projektach badawczych i grantach (kierownik projektu lub wykonawca),
- sprecyzowany plan badawczy w zakresie epoki wczesnonowożytnej,
- udokumentowany dorobek naukowy (wykaz publikacji, projektów itp.),
- ocena z miejsca pracy lub ocena promotora.
Zakres obowiązków
- prowadzenie zajęć dydaktycznych na wysokim poziomie, w tym gotowość do prowadzenia zajęć w języku obcym,
- realizowanie zadań związanych z kształceniem studentów,
- aktywne uczestnictwo w życiu organizacyjnym środowiska akademickiego, w tym w działalności organizacyjnej na rzecz Katedry Historii Nowożytnej,
- rozwój naukowy i publikowanie wyników badań w monografiach naukowych oraz wysoko punktowanych czasopismach o zasięgu krajowym i zagranicznym w językach: polskim i obcym,
- udział w projektach i grantach,
- realizacja zadań i wykonywanie obowiązków powierzonych przez przełożonych.
Oferujemy
- praca w uczelni wyższej
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie do JM Rektora o przystąpieniu do konkursu,
- kwestionariusz osobowy, życiorys (CV),
- kserokopie dyplomu(ów) ukończenia studiów wyższych (w przypadku dyplomów uzyskanych w państwie członkowskim UE, OECD lub EFTA konieczne jest tłumaczenie przysięgłe na język polski – wobec brzmienia art. 326, w związku z art. 327 Ustawy z 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce),
- wykaz publikacji,
- wykaz projektów badawczych, w realizacji których brał(a) udział kandydat (ka),
- kopie certyfikatów, świadectw i innych dokumentów potwierdzające ewentualne dodatkowe kwalifikacje,
- ewentualna opinia albo referencje przełożonego z poprzedniego lub obecnego miejsca pracy,
- oświadczenie stwierdzające, że Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie będzie podstawowym miejscem pracy (w przypadku wygrania konkursu),
- oświadczenie o znajomości i akceptacji zasad dotyczących własności intelektualnej i ochrony prawnej dóbr intelektualnych w Uniwersytecie Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie,
- oświadczenie o braku pokrewieństwa zgodnie z art. 118 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.),
- oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.),
- informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydata na pracownika w procesie rekrutacyjnym.
Załączniki
Weź udział w rekrutacji
Zgłoszenia na konkurs wraz z wymienioną dokumentacją należy składać osobiście lub przesłać na adres: UKEN w Krakowie, Sekretariat Instytutu Historii i Archiwistyki, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków (p. 324) lub na Kancelarii Uczelni lub drogą mailową: historia@uken.krakow.pl