Adiunkt stanowisko badawczo-dydaktyczne

https://aszwoj.bip.gov.pl/aktualne-oferty/1197682_otwarty-konkurs.html
Akademia Sztuki Wojennej
  • Miejsce: Warszawa-Rembertów
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Dziedzina nauk społecznych
  • nauki o zarządzaniu i jakości

Nasze wymagania

  • stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk społecznych, w dyscyplinie – nauki o zarządzaniu i jakości lub dyscyplinie pokrewnej;
  • udokumentowany dorobek naukowy z zakresu zarządzania organizacjami lotniczymi;
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych;
  • bardzo dobrą znajomość co najmniej jednego języka obcego nowożytnego – preferowany język angielski.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie działalności naukowej mającej na celu rozwój naukowy;
  • prowadzenie zajęć dydaktycznych właściwie przygotowanych pod względem merytorycznym i metodycznym;
  • udział w opracowywaniu oraz aktualizowaniu programów studiów;
  • kierowanie przygotowaniem prac dyplomowych i recenzowanie tych prac;
  • doskonalenie form dydaktycznych i metod weryfikacji efektów kształcenia;
  • udział w pracach komisji uczelnianych i wydziałowych;
  • organizowanie i uczestnictwo w akcjach promocyjnych i prezentacyjnych uczelni;

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • Podanie do Rektora o zatrudnienie w Akademii Sztuki Wojennej
  • Odpisy dyplomu/ów uzyskania tytułu zawodowego/stopnia naukowego/tytułu naukowego/.
  • Oświadczenie, że Akademia Sztuki Wojennej będzie podstawowym/dodatkowym miejscem zatrudnienia.
  • Oświadczenie dotyczące zdolności do czynności prawnych, niekaralności i korzystania z praw publicznych.
  • Oświadczenie dotyczące pokrewieństwa z bezpośrednim przełożonym.
  • Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Weź udział w rekrutacji

  • Dokumenty wysłać na adres: Akademia Sztuki Wojennej, al. gen. A. Chruściela „Montera” 103, 00-910 Warszawa, z dopiskiem „Konkurs na stanowisko adiunkta w Instytucie Zarządzania Lotnictwem Cywilnym” lub złożyć w punkcie podawczym ASzWoj, bud. nr 52 lub w sekretariacie WZiD w bud. 94.