Opis stanowiska
Rektor Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego ogłasza otwarty konkurs na stanowisko
ADIUNKT W ZAKŁADZIE DIAGNOSTYKI CHORÓB SERCA
grupa pracowników badawczo-dydaktyczna
pełny wymiar czasu pracy
zatrudnienie na czas nieokreślony
Nasze wymagania
- posiadania co najmniej stopnia naukowego doktora,
- posiadania osiągnieć w pracy naukowej i dydaktycznej lub zawodowej,
- znaczącej aktywności naukowej,
- potencjału w zakresie samodzielnego pozyskiwania funduszy na realizację projektów badawczych lub badawczo-rozwojowych.
Mile widziane
- ukończone jednolite studia wyższe na kierunku lekarskim,
- posiadanie stopnia naukowego doktora nauk medycznych,
- posiadania szczegółowej wiedzy z zakresu diagnostyki chorób serca,
- biegła i udokumentowana znajomość języka angielskiego, na poziomie min. B2,
- znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie zajęć ze studentami.
- udokumentowane doświadczenie, bądź odbyte szkolenia dydaktyczne,
- opublikowane wyniki rozprawy doktorskiej,
- dorobek naukowy w postaci co najmniej dwóch publikacji oryginalnych pełnotekstowych (w tym co najmniej jednej oryginalnej publikacji jako pierwszy autor) w recenzowanych czasopismach naukowych z co najmniej Q2; dorobek naukowy powinien wynosić co najmniej 6,0 pkt. IF,
- kierownik lub wykonawca w przynajmniej jednym projekcie badawczym lub edukacyjnym finansowanym ze źródeł zewnętrznych pozyskanym w trybie konkursowym,
- posiadanie właściwej specjalizacji w odpowiedniej dziedzinie nauk medycznych, jeżeli zatrudnienie ma nastąpić w obszarze nauk klinicznych, a odpowiednie przepisy specjalizację taką przewidują,
- doświadczenie w pracy organizacyjnej.
Zakres obowiązków
- prowadzenie i dokumentowanie działalności badawczej lub badawczo-rozwojowej, w tym aktywny udział w upowszechnianie rezultatów działalności badawczej,
- podejmowanie działań mających na celu pozyskanie finansowania zewnętrznego na działalność badawczą,
- prowadzenie i dokumentowanie zajęć dydaktycznych, w szczególności o charakterze seminaryjnym lub praktycznym (ćwiczenia, laboratoria, zajęcia praktyczne), a także udział w opiece nad dyplomantami i doktorantami,
- znaczący udział w pracach organizacyjnych na rzecz Uczelni i jednostki,
- podnoszenie kwalifikacji dydaktycznych lub zawodowych, w tym podnoszenie umiejętności posługiwania się jęz. angielskim oraz ukończenie kursu z zakresu metodologii dydaktyki akademickiej, a także poprzez udokumentowany udział w szkoleniach i konferencjach oraz kursach lub stażach zagranicznych trwających łącznie min. 2 tygodnie,
- znacząca aktywność publikacyjna i konferencyjna o charakterze badawczym, dydaktycznym lub popularyzatorskim (w tym artykuły oryginalne, popularno-naukowe, przeglądowe i tym podobne).
Oferujemy
- umowę o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze czasu pracy nauczyciela akademickiego,
- pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach obejmowanego stanowiska,
- atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- deklarację przystąpienia do konkursu wraz z oświadczeniami:
- - oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
- - oświadczenie, że Gdański Uniwersytet Medyczny będzie podstawowym miejscem pracy w rozumieniu ustawy,
- - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury postępowania konkursowego,
- CV (informacja o dotychczasowych osiągnięciach zawodowych),
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dyplom poświadczający posiadanie tytułu zawodowego wraz z suplementem,
- wykaz analizy bibliometrycznej z punktacją IF,
- potwierdzenie prawa do wykonywania zawodu oraz zaświadczeń o uzyskanych specjalizacjach lub szkoleniach specjalizacyjnych,
- kopie świadectw pracy i zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu,
- inne dokumenty istotne dla postępowania konkursowego np. referencje (opcjonalnie).
- Wzory podstawowych formularzy, które należy wypełnić, zeskanować i załączyć znajdują się TUTAJ.