Asystent stanowisko badawczo-dydaktyczne

  • Miejsce: Warszawa
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • Dziedzina nauk weterynaryjnych
  • weterynaria

Opis stanowiska

Kandydat (-tka) ubiegający (-a) się o w/w stanowisko musi spełniać wymogi określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018, poz. 1668.), w Statucie Uczelni (zał.2) oraz Uchwale Nr 51 – 2017/2018 Senatu SGGW z dnia 28 maja 2018 r. w sprawie zmian w Statucie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Nasze wymagania

  • Ukończył(a) studia weterynaryjne lub pokrewne (np. biologia, biotechnologia) z tytułem lekarza weterynarii lub magistra
  • Posiada dobrą znajomość biochemii
  • Zdobył(a) doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z biochemii
  • Wykazuje znajomość metod badawczych z zakresu biologii komórki, biologii molekularnej, fizjologii i patofizjologii zwierząt
  • Wykazuje znajomość języka angielskiego umożliwiającą samodzielne pisanie publikacji naukowych oraz prowadzenie zajęć dydaktycznych dla studentów anglojęzycznych
  • Posiada doświadczenie w aplikowaniu o projekty badawcze finansowane przez instytucje zewnętrzne (m.in. NCN, NCBiR)

Zakres obowiązków

  • prowadzenie badań naukowych
  • pozyskiwanie funduszy na badania naukow
  • działalność organizacyjna
  • prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim z przedmiotów obejmujących przede wszystkim zagadnienia związane z biochemią zwierząt na kierunku Weterynaria w SGGW

Oferujemy

  • możliwość rozwoju naukowego

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • Podanie o zatrudnienie na ww. stanowisko, kierowane do JM Rektora SGGW
  • Odpis dyplomu
  • Kwestionariusz osobowy
  • Życiorys z uwzględnieniem pracy zawodowej oraz osiągnięć naukowych w tym wykaz publikacji,
  • Oświadczenie, potwierdzające spełnienie wymagań art. 113 Ustawy o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1668).
  • Opinię z ostatniego miejsca pracy (dla osób spoza uczelni)
  • Świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (dla osób spoza uczelni)

Załączniki