Opis stanowiska
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ogłasza konkurs na stanowisko
asystenta dydaktycznego
w Zakładzie Materiałoznawstwa Stomatologicznego
Katedry Protetyki i Materiałoznawstwa Stomatologicznego
Wydziału Nauk Medycznych w Zabrzu
RP-1118/1/2/9/2024
Termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 14.02.2024 r. do godz. 15:30
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.).
Nasze wymagania
- – dyplom lekarza dentysty,
- – prawo wykonywania zawodu lekarza dentysty,
- – specjalizacja z protetyki stomatologicznej lub w trakcie specjalizacji z protetyki stomatologicznej,
- – doświadczenie w pracy dydaktycznej,
- – znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym (B 1 lub B 2),
- – w przypadku cudzoziemców wymagana jest znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Zakres obowiązków
- zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem asystenta dydaktycznego
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- – pisemna deklaracja wyrażająca chęć przystąpienia do konkursu, adresowana do Rektora,
- – podpisane CV z opisem kwalifikacji zawodowych oraz przebiegiem dotychczasowego zatrudnienia (jeżeli dotyczy), wraz z klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- – kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- – kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe, w szczególności: dyplomu ukończenia studiów wyższych, prawa wykonywania zawodu lekarza dentysty, zaświadczenia o uznaniu dyplomu zagranicznego za równoważny z dyplomem polskim (jeżeli dotyczy),
- – inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (wykaz publikacji z podaną punktacją w skali IF, punktacją ministerialną, posiadane certyfikaty itp.
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dokumenty można również przesłać w formie elektronicznej jako podpisany dokument z wykorzystaniem profilu zaufanego na adres kadry@sum.edu.pl (podpisany dokument to plik PDF pobrany ze strony po wykonaniu podpisu https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego to 29.02.2024 r. Uczelnia skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami. VI. Wyniki konkursu:
1. Informacja o wyniku konkursu zostanie opublikowana na podmiotowej stronie BIP SUM: https://bip.sum.edu.pl i ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego w terminie 30 dni po jego zakończeniu (zgodnie z art. 119 pkt 3 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.).
2. Informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
3. Uczelnia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
4. Wynik konkursu nie jest równoz