Opis stanowiska
Osoba na stanowisku asystenta badawczo-dydaktycznego odpowiedzialna będzie za prowadzenie: ćwiczeń, laboratoriów w dyscyplinie inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka, ze specjalnym uwzględnieniem obszarów tematycznych dotyczących: chłodnictwa, pomp ciepła, pasywnych systemów energetycznych. Główne kierunki przyszłej działalności naukowej kandydatów powinny obejmować: prowadzenie badań i prac projektowych we wskazanej dyscyplinie, prowadzenie prac rozwojowych, przygotowywanie publikacji a także zaangażowanie w pozyskiwanie i realizację projektów badawczych w Katedrze Techniki Cieplnej oraz organizacji dydaktyki na Wydziale Mechaniczno-Energetycznym.
Nasze wymagania
- Dyplom mgr inż. z dziedziny Nauk Inżynieryjno-Technicznych lub w dyscyplinie inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka
- Posiadanie w dorobku co najmniej 3 publikacji naukowych, w tym 2 publikacje w czasopismach z listy JCR;
- Szczególne zainteresowania z obszaru: przenoszenia ciepła i masy oraz własności czynników roboczych;
- Umiejętność obsługi programów: MS Office, AutoCAD, Solid Edge;
- Umiejętność programowania w języku Python oraz składu tekstów w LaTeX;
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie dydaktyczne (udokumentowane);
- Doświadczenie w budowie/ modernizacji stanowisk dydaktycznych i/lub badawczych w obszarze przenoszenia ciepła i masy, chłodnictwa, pasywnych systemów energetycznych oraz zagadnień pokrewnych;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 lub wyżej) oraz bardzo dobra znajomość języka polskiego;
- Pracowitość, sumienność i umiejętność pracy w zespole.
Zakres obowiązków
- Prowadzenie badań naukowych (eksperymentalnych i teoretycznych) oraz prac rozwojowych;
- Przygotowywanie publikacji i raportów naukowych;
- Wsparcie studentów w zdobywaniu wiedzy i umiejętności praktycznych;
- Prowadzenie zajęć ze studentami w zakresie następujących przedmiotów: chłodnictwo, pompy ciepła pasywne systemy energetyczne;
- Modernizację i rozwój laboratoriów i stanowisk dydaktycznych oraz badawczych;
- Przygotowanie materiałów dydaktycznych;
- Uczestniczenie w pracach organizacyjnych Uczelni i Wydziału;
- Udział w pozyskiwaniu i realizacji projektów badawczych w Katedrze;
- Podnoszenie kwalifikacji.
Oferujemy
- Praca w prestiżowej Uczelni;
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę - umowa na czas określony;
- Dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + dodatek za staż pracy (od 3 do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy);
- Pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe);
- Atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych;
- Możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami;
- Możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Impreza Mikołajowa).
- Perspektywy rozwoju: możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udział szkoleniach, kursach, uczestnictwo w konferencjach naukowych, samodzielność w pozyskiwaniu projektów/zleceń/grantów.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- 1. Zgłoszenie przystąpienia do konkursu adresowane do Rektora LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3a) Link EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3a1)
- 2. Syntetyczny życiorys
- 3. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy Link EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy
- 4. Odpis dokumentu stwierdzającego uzyskanie stopnia naukowego/tytułu profesora lub odpis dyplomu ukończenia studiów
- 5. Autoreferat zawierający informacje o dorobku w zakresie działalności badawczej, doświadczeniu dydaktycznym i działalności organizacyjnej
- 6. Wykaz publikacji
- 7. Wykaz i opis staży naukowych
- 8. Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotycząca przetwarzania danych osobowych LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3b) LINK EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3b1)
- 9. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3c) LINK EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3c1)
- 10. Oświadczenie Kandydata/Kandydatki, że w przypadku wygrania konkursu Politechnika Wrocławska będzie podstawowym miejscem pracy* LINK PL: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3d) LINK EN: https://wme.pwr.edu.pl/pracownicy/dokumenty/konkursy (załącznik nr 3d1)
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
W tytule wiadomości / oferty aplikacyjnej prosimy zaznaczyć nr ref.: As/K51W09D08/04/2024
Prosimy o załączenie podpisanej klauzuli RODO (do pobrania z załącznika do ogłoszenia).
Aplikacje osób przesyłających swoje dokumenty bez wskazania konkretnego nr referencyjnego oraz przesłane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpłynięcia dokumentów. Za termin wpłynięcia dokumentów aplikacyjnych uznaje się godz.: 15:30 w dniu wskazanym w Informacji o konkursie. Otrzymanie dokumentów od kandydatki/kandydata zostanie potwierdzone przez asystentkę/asystenta ds. kadr za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w zgłoszeniu.
Zgłoszenia kandydatek/kandydatów będą rozpatrywane przez Komisję konkursową powołaną przez (Dziekana Wydziału i Kierownika Katedry).
Uczelnia zastrzega, że konkurs może zostać nierozstrzygnięty.
Weź udział w rekrutacji
Dziekanat Wydziału Mechaniczno-Energetycznego Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław pok. 243, Bud. A-1 w dni robocze, w godzinach 8.00 – 15:30