Opis stanowiska
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.).
I. Wymagania kwalifikacyjne:
– tytuł zawodowy magistra lub równoważny: na kierunku z dziedziny nauk medycznych lub nauk o zdrowiu,
– doświadczenie w prowadzeniu zajęć z genetyki dla kierunku lekarskiego, zarówno w języku polskim jak i angielskim,
– znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
– udokumentowana aktywność naukowa podczas studiów,
– w przypadku cudzoziemców wymagana jest znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
II. Wymagane dokumenty:
– pisemna deklaracja wyrażająca chęć przystąpienia do konkursu, adresowana do Rektora,
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
– zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletni
Nasze wymagania
- tytuł zawodowy magistra lub równoważny: na kierunku z dziedziny nauk medycznych lub nauk o zdrowiu,
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć z genetyki dla kierunku lekarskiego, zarówno w języku polskim jak i angielskim,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- udokumentowana aktywność naukowa podczas studiów,
- w przypadku cudzoziemców wymagana jest znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
Zakres obowiązków
- zakres obowiązków na stanowisku asystenta dydaktycznego
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- oświadczenie o podstawowym miejscu pracy
- oświadczenie art. 113
- oświadczenie RODO
- oświadczenie lex (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560.)
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Dokumenty należy składać w języku polskim, w zamkniętej (podpisanej imieniem, nazwiskiem) kopercie z adnotacją:
„Konkurs na stanowisko asystenta dydaktycznego
w Zakładzie Genetyki Klinicznej Katedry Biologii Molekularnej i Genetyki
Wydziału Nauk Medycznych w Katowicach”
osobiście lub drogą pocztową
do dnia 25.06.2024 r. do godz. 15:30 (decyduje data i godzina wpływu dokumentów)
w Kancelarii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, pok. 11, parter, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Informacje na temat konkursu: tel.: (32) 20-83-631, e-mail: kadry@sum.edu.pl
Dokumenty można również przesłać w formie elektronicznej jako podpisany dokument z wykorzystaniem profilu zaufanego na adres kadry@sum.edu.pl (podpisany dokument to plik PDF pobrany ze strony po wykonaniu podpisu https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.