Opis stanowiska
Wydział Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii poszukuje kandydata/ki na stanowisko asystenta badawczo-dydaktycznego w Katedrze Geodezji i Geoinformatyki. Nowozatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za prowadzenie badań naukowych oraz zajęć dydaktycznych z zakresu mechaniki technicznej, rysunku technicznego, podstaw budowy maszyn, systemów maszynowych oraz technologii informacyjnych.
Nasze wymagania
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymogi:
- określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 r., poz. 1668) oraz w Statucie Politechniki Wrocławskiej;
- tytuł zawodowy magistra inżyniera otrzymany po ukończeniu studiów w zakresie w zakresie górnictwa i geologii;
- kurs dydaktyki szkoły wyższej;
- predyspozycje do pracy naukowej i dydaktycznej;
- znajomość języka angielskiego;
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w języku ojczystym i w języku angielskim;
- doświadczenie w realizacji eksperymentalnych prac badawczych z wykorzystaniem nowoczesnych czujników pomiarowych (tensometry oporowe, enkodery, itd.), technik akwizycji danych (np. z systemami BMCM GmbH, HBM, LabView) oraz systemów sterowania (Siemens, Allen-Bradley, mikrokontrolery AVR, itd.);
- udokumentowany publikacjami dorobek naukowy;
- znajomość oprogramowania projektowego do rysunku technicznego (np. CAD, INVENTOR);
- znajomość języków programowania Python, Matlab, niezbędnych do analizy danych;
- podjęcie pracy na Politechnice Wrocławskiej jako podstawowym miejscu pracy w rozumieniu ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
Zakres obowiązków
- prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych oraz przygotowywanie publikacji naukowych;
- udział w przygotowywaniu wniosków o granty badawcze i badawczo-rozwojowe;
- udział w zleceniach i ekspertyzach wykonywanych dla przemysłu i administracji;
- kształcenie i wychowywanie studentów;
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji;
- wykonywanie prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Katedry;
- przestrzeganie zasad etyki, a zwłaszcza Akademickiego Kodeksu Etycznego Politechniki Wrocławskiej.
Oferujemy
- pracę na pełny etat
- stabilne zatrudnienie w prestiżowej Uczelni
- możliwość prowadzenia badań naukowych z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń badawczych i specjalistycznego oprogramowania,
- możliwość rozwoju zawodowego
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- Curriculum Vitae
- Podanie o zatrudnienie w przypadku wygrania konkursu skierowane do JM Rektora
- Odpis dokumentu stwierdzającego uzyskanie tytułu magistra/magistra inżyniera
- Autoreferat informujący o zainteresowaniach i osiągnięciach w działalności naukowo-badawczej, dydaktycznej i organizacyjnej wraz z listą prowadzonych zajęć dydaktycznych, w których kandydat uczestniczył i wykazem publikacji,
- Oświadczenie kandydata o spełnianiu wymogów określonych w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
- Oświadczenie, że w przypadku wygrania konkursu, Politechnika Wrocławska będzie podstawowym miejscem pracy kandydata
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Prosimy o wydrukowanie i dołączenie podpisanej klauzuli informacyjnej RODO
Dodatkowe informacje dla kandydata
Aplikacje osób przesyłających swoje dokumenty bez wskazania konkretnego nr referencyjnego oraz przesłane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. Wszelkich informacji na temat przebiegu konkursu udziela asystent ds. kadr pod adresem poczty elektronicznej aurelia.plewa@pwr.edu.pl
Decyduje data wpłynięcia dokumentów. Za termin wpłynięcia dokumentów aplikacyjnych uznaje się godz. 15:00 w dniu wskazanym w Informacji o konkursie. Otrzymanie dokumentów od kandydatki/kandydata zostanie potwierdzone przez asystentkę ds. kadr za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w zgłoszeniu.
Zgłoszenia kandydatek/kandydatów będą rozpatrywane przez Komisję konkursową powołaną przez Dziekana Wydziału Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii. Po zamknięciu postępowania konkursowego przesłane pocztą tradycyjną aplikacje osób nieprzyjętych zostaną zwrócone. Zainteresowani będą mogli odebrać je od asystentki ds. kadr w terminie 6 miesięcy po zamknięciu postępowania konkursowego.