Opis stanowiska
Dziekan Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej ogłasza konkurs otwarty na: TRZY STANOWISKA ASYSTENTA w Katedrze Informatyki
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w art. 113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. „Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce” (Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.) oraz w Statucie Politechniki Lubelskiej.
Nasze wymagania
- ukończony I stopień studiów na kierunku informatyka
- ukończony II stopień studiów na kierunku informatyka lub matematyka
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców potwierdzona stosownym certyfikatem)
- średnia ze studiów zarówno na I jak i II stopniu nie mniejsza niż 4,0
- predyspozycje do pracy naukowo-badawczej oraz dydaktycznej
- posiadanie wiedzy i umiejętności z zakresu wytwarzania oprogramowania na platformę Salesforce, chmur komputerowych oraz sztucznej inteligencji
- umiejętność programowania obiektowego w co najmniej jednym języku programowania
- umiejętność tworzenia aplikacji internetowych
- umiejętność tworzenia aplikacji mobilnych
- praktyczna znajomość baz danych
- pozytywne zaliczenie rozmowy kwalifikacyjnej
Zakres obowiązków
- prowadzenie badań naukowych
- prowadzenie zajęć dydaktycznych
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie do JM Rektora Politechniki Lubelskiej o zatrudnienie
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy (formularz w załączeniu)
- kserokopie odpisów dyplomów ukończonych studiów I oraz II stopnia (oryginały odpisów do wglądu)
- informacje o działalności podczas studiów
- informacje o doświadczeniu dydaktycznym
- informacje o predyspozycjach naukowo-badawczych (np. własne oświadczenie lub opinia opiekuna naukowego)
- informacje o doświadczeniu zawodowym i posiadanych umiejętnościach
- oświadczenie, że Politechnika Lubelska będzie podstawowym miejscem pracy (formularz w załączeniu)
- podpisaną klauzulę zgody dotyczącą przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji (RODO) (formularz w załączeniu)
Załączniki
Dodatkowe informacje dla kandydata
Informujemy, że po 60 dniach od zakończenia postępowania konkursowego dokumenty niezatrudnionych kandydatów ulegną zniszczeniu. Jeżeli aplikujący będzie chciał odzyskać dokumenty, powinien o tym fakcie poinformować w zgłoszeniu do konkursu.