pełna dyspozycyjność czasowa do realizacji zajęć dydaktycznych,
mile widziane posiadanie dodatkowych kwalifikacji i kompetencji z zakresu pielęgniarstwa, uzyskanych w ramach kształcenia podyplomowego
mile widziane posiadanie przeszkolenia z zakresu prowadzenia zajęć w Centrum Symulacji Medycznej
Zakres obowiązków
prowadzenie i dokumentowanie zajęć dydaktycznych dla studentów kierunku pielęgniarstwo,
opracowywanie i zapewnianie materiałów dydaktycznych,
ocena efektów uczenia się studentów,
udział w zaliczeniach i egzaminach, w tym egzaminach dyplomowych,
udział w konsultacjach ze studentami,
udział w pracach administracyjnych i organizacyjnych na rzecz Uczelni i jednostki (Zakład Pielęgniarstwa i Zdrowia Publicznego)
udział w konferencjach szkoleniowych, naukowych
archiwizacja dokumentacji dydaktycznej,
udział w akcjach promujących Uczelnię, kierunek i zdrowie,
opcjonalnie: prowadzenie badań naukowych w dyscyplinie nauk o zdrowiu oraz przygotowywanie i publikowanie artykułów naukowych.
Dokumenty wymagane do rekrutacji
podanie o zatrudnienie do JM Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego
życiorys naukowy (CV)
kwestionariusz osobowy
autoreferat
informacja o dorobku dydaktycznym, badawczym i organizacyjnym
wykaz publikacji
2 opinie profesorów lub doktorów habilitowanych o kandydacie w przypadku konkursu na stanowisko asystenta
oświadczenie kandydata, że UR będzie jego podstawowym miejscem pracy
oświadczenie kandydata o spełnieniu warunków z art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742 z późn. zm.).
poświadczenie lub informacja o poziomie znajomości języka angielskiego
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.Zamknij informację o ciasteczkach