Asystent stanowisko badawczo-dydaktyczne

Wydział Elektroniki
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
  • Miejsce: Warszawa
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych
  • informatyka techniczna i telekomunikacja

Opis stanowiska

asystent badawczo-dydaktyczny w Instytucie Systemów Łączności WEL WAT

Nasze wymagania

  • spełnienie wymagań określonych w art.113 Ustawy z dnia 20 lipca 2018r. "Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce" (Dziennik Ustaw z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.),
  • stopień naukowy – magister inżynier,
  • predyspozycje do pracy naukowej i dydaktycznej, wskazane doświadczenie w pracy dydaktycznej,
  • umiejętność prowadzenia zajęć dydaktycznych w języku polskim,
  • umiejętność pisania artykułów naukowych w języku polskim i angielskim (wymagana znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B2),
  • umiejętność pracy w zespole i dyspozycyjność (możliwość wykonywania pracy w sobotę i w niedzielę),
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu radiokomunikacji, w tym modulacji i detekcji, kodowania sygnałów transmisyjnych,
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu analizy i przetwarzania sygnałów akustycznych oraz technik lokalizacyjnych,
  • bardzo dobra znajomość technik uczenia maszynowego opartego na głębokich sieciach neuronowych, w tym frameworków głębokiego uczenia: TensorFlow, PyTorch oraz Scikit-learn,
  • praktyczna umiejętność wykonywania analiz symulacyjnych w środowisku MATLAB & Simulink (lub pokrewnym),
  • znajomość oprogramowania Git, Docker, Docker Compose, VirtualBox, AudaCity, Wireshark, Visual Studio Code,
  • praktyczna znajomość języków programowania Java, SQL, Python,
  • zaawansowana znajomość obsługi systemów operacyjnych Windows, Linux oraz Android, a także pakietu Office 365,
  • udokumentowany udział jako Wykonawca w przynajmniej kilku projektach naukowo-badawczych,
  • znajomość metodyki projektowania Design Thinking oraz zarządzania projektami PRINCE2 – potwierdzone certyfikatami,
  • przynajmniej kilka publikacji o zasięgu międzynarodowym z listy JCR, znajdującym się w wykazie punktowanych czasopism i konferencji MNiSW.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie ćwiczeń audytoryjnych i laboratoryjnych oraz udzielanie konsultacji według obowiązujących planów i harmonogramów kształcenia studiów wyższych, szkoły doktorskiej, studiów podyplomowych i kursów dokształcających,
  • prowadzenie wykładów po dopuszczeniu przez Radę Wydziału ds. Kształcenia,
  • opracowanie kart informacyjnych przedmiotów przydzielonych do realizacji,
  • opracowanie treści szczegółowych ćwiczeń audytoryjnych i laboratoryjnych (wykładów po dopuszczeniu przez Radę Wydziału ds. Kształcenia) realizowanych przedmiotów,
  • opracowanie pomocy dydaktycznych, a w szczególności albumów i prezentacji komputerowych oraz instrukcji ćwiczeń laboratoryjnych do realizowanych przedmiotów,
  • analiza stanu liczbowego, przydatności i dostępności zbiorów bibliotecznych literatury wykazywanej w kartach informacyjnych przedmiotów,
  • przeprowadzanie kolokwiów, sprawdzianów i innych zajęć kontrolno-weryfikacyjnych,
  • terminowe wykonywanie kart ewidencji zajęć i sprawozdań z przeprowadzonych zajęć dydaktycznych,
  • pełnienie funkcji opiekuna praktyki studenckiej,
  • prowadzenie badań naukowych w ramach prac badawczych statutowych i własnych, w tym przede wszystkim wspomagających prowadzenie dydaktyki i kształcenie kadr,
  • udział w przygotowaniu sprawozdań z realizacji prac badawczych statutowych i własnych,
  • rozwijanie twórczości naukowej oraz podnoszenie własnych kwalifikacji,
  • uczestniczenie w pracach organizacyjnych na rzecz procesu dydaktycznego i prowadzenia badań naukowych,
  • uczestniczenie w pracach zespołów zadaniowych powołanych do realizacji ekspertyz, ocen, opinii i analiz na rzecz obronności kraju,
  • udział w konferencjach, sympozjach i seminariach naukowych,
  • publikowanie indywidualnych i zespołowych osiągnięć naukowo-badawczych,
  • aktywny udział w przedsięwzięciach mających na celu rozwój bazy naukowo-dydaktycznej,
  • przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych,
  • przestrzeganie przepisów obowiązujących w WAT, w tym dotyczących dyscypliny pracy, ochrony informacji niejawnych, bhp i ochrony ppoż.,
  • aktywne uczestniczenie w różnych formach promocji osiągnieć naukowych i oferty dydaktycznej Wydziału, Instytutu i Zakładu w tym w ramach wyjazdów służbowych z prelekcjami do szkół, na wystawy, targi innowacji, wystawy plenerowe oraz w ramach zajęć i wystaw prowadzonych przez Wydział, Instytut lub Zakład,
  • przestrzeganie postanowień obowiązujących przepisów normujących zasady pracy, w tym Kodeksu Pracy i Statutu Wojskowej Akademii Technicznej oraz Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce,
  • realizacja zadań powierzonych przez Kierownika Zakładu, związanych z bieżącą działalnością Zakładu i Instytutu.

Dokumenty wymagane do rekrutacji

  • podanie o zatrudnienie skierowane do Rektora WAT;
  • kwestionariusz osobowy;
  • życiorys zawodowy (cv.); informacja o zainteresowaniach naukowych, osiągnięciach naukowych, dydaktycznych i organizacyjnych;
  • odpisy dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych,
  • oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądowym za przestępstwo umyślne,
  • oświadczenie o niekaralności karą dyscyplinarną pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na stałe lub czas określony,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, czy Akademia będzie podstawowym/dodatkowym miejscem pracy,
  • wszystkie dokumenty powinny być napisane w języku polskim i podpisane przez kandydata.

Załączniki

Weź udział w rekrutacji

  • -osobiście: w sekretariacie Wydziału Elektroniki WAT, bud. 45 p. 114,
    -listownie: Wojskowa Akademia Techniczna, Wydział Elektroniki,
    00-908 Warszawa 49, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2,
    -pocztą elektroniczną: sekretariat.wel@wat.edu.pl