Opis stanowiska
Kandydat (-tka) ubiegający (-a) się o ww. stanowisko musi spełniać wymogi określone
w art. 113 ustawy z dn. 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018, poz. 1668. z póź. zmianami), w Statucie Uczelni (Dział VIII Pracownicy SGGW).
Nasze wymagania
- tytuł magistra / magistra inżyniera uzyskany na kierunku na kierunku architektura krajobrazu
 - zainteresowania naukowe dotyczące projektowania, urządzania i pielęgnacji obiektów architektury krajobrazu, kształtowania i ochrony krajobrazu i środowiska, architektury i urbanistyki w zakresie formalno-prawnych, przyrodniczych, technicznych i ekonomicznych oraz zdolności do ich rozwijania
 - znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym pisanie artykułów naukowych i prowadzenie zajęć dydaktycznych
 - umiejętność posługiwania się oprogramowaniem graficznym np. AutoCAD, SketchUP, ArcGIS/Q-GIS
 
Mile widziane
- samodzielność i dyscyplina pracy
 - umiejętność pracy w zespole,
 
Zakres obowiązków
- prowadzenie działalności naukowej
 - powadzenie zajęć dydaktycznych.
 
Oferujemy
- bardzo dobre warunki pracy naukowej
 - zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin.
 
Dokumenty wymagane do rekrutacji
- podanie do JM Rektora SGGW o zatrudnienie na z ww. stanowisko
 - życiorys zawodowy
 - odpis dyplomu
 - wykaz artykułów opublikowanych lub przyjętych do druku
 - niezbędne dokumenty potwierdzające pozostałe wymagania
 - oświadczenie, że SGGW będzie podstawowym miejscem pracy w przypadku wygrania konkursu